باند سارقان کوره‌های آجرپزی منهم شد

باند سارقان کوره‌های آجرپزی منهم شد
کد خبر : ۲۷۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد
متهم به پنج فقره سرقت آهن‌آلات از کوره‌های آجرپزی به همراه دو نفر از همدستانش اعتراف کرد.
باند سارقان که از کوره‌های آجرپزی دزدی می‌کردند، به دام افتادند.
سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت توضیح داد: بیست‌و‌هشتم مهر پرونده‌ با موضوع سرقت مکرر آهن‌آلات از کوره‌های آجرپزی به همراه یک مظنون از کلانتری 152 خانی‌آباد، برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع داده شد.
وی در مورد این حوادث عنوان کرد: چکیده پرونده حکایت از این داشت که چندین دفعه از کوره‌های آجر‌پزی آهن‌آلات سرقت شده است تا اینکه نگهبان محل به متهم و دو نفر از همدستانش که به طرز مشکوکی در حال تردد بودند، مظنون شد. در پی تماس تلفنی او با مرکز فوریت‌های پلیسی و حضور مأموران، یکی از متهمان دستگیر و همدستان وی متواری شدند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم سابقه‌دار و پیش‌تر روانه زندان شده است، گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم به پنج فقره سرقت آهن‌آلات از کوره‌های آجرپزی به همراه دو نفر از همدستانش اعتراف و اظهار کرد اموال سرقتی را به یکی از مال‌خران فروخته‌ایم.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مخفیگاه متهمان در محله دولت‌آباد شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی یکی از سارقان در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی افزود‌: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه مال‌خر نیز شناسایی شد و کارآگاهان ضمن دستگیری مال‌خر، مقدار فراوانی اموال سرقتی مال‌باختگان را کشف کردند.
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت‌: هر دو سارق و مال‌خر اموال سرقتی برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شدند و دستگیری سارق دیگر پرونده در دستور کار قرار دارد.
منبع: شرق
کد خبر : ۲۷۷۴
0
۰
ارسال نظر