بازیگر معروف سر از دنیای موسیقی درآورد!

علی صادقی بازیگر کمدی و دوست داشتنی که این روزها در عرصه بازیگری کمرنگ شده با انتشار یک آلبوم بی‌کلام سر از دنیای موسیقی درآورد.

بازیگر معروف سر از دنیای موسیقی درآورد!
کد خبر : ۵۵۲۷۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شهروند؛ علی صادقی تلاش کرده با انتشار یک اثر موسیقایی بی‌کلام به نام «قرچ قوروچ» وارد فصل تازه فعالیت‌های هنری‌اش شود.

در شرایطی که در سال‌های اخیر از میان بازیگرانی که دل به سودای موسیقی داده‌اند، حتی یکی نیز در این وادی جدید به موفقیت نرسیده، اما موج کوچ بازیگران به وادی موسیقی همچنان ادامه دارد و همه روزه شاهد نام جدیدی هستیم که از دنیای سینما و تلویزیون به دنیای موسیقی سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: همسر علی صادقی بازیگر ، خاله شادونه نیست!

قرچ قوروچ

روز شنبه گذشته رسانه‌های هنری به نقل از بهنام ناصری، مدیر برنامه‌های علی صادقی از انتشار اولین آلبوم این بازیگر خبر دادند. این یعنی نام علی صادقی را نیز می‌توان به فهرست پروپیمان بازیگرانی مانند رضا رویگری، رسول نجفیان، فتحعلی اویسی، مهران مدیری، شهاب حسینی، حامد بهداد، محمدرضا فروتن، امین حیایی، محمدرضا گلزار، بهرام رادان، امین زندگانی، حمید گودرزی، محمدرضا هدایتی، برزو ارجمند، کامران تفتی، اشکان خطیبی، امیرحسین مدرس، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، پولاد کیمیایی و نیما رییسی اضافه کرد.

با این تفاوت که علی صادقی برخلاف نام‌های -بزرگ- ذکر شده در آلبوم جدیدش خوانندگی نکرده است. یا به عبارت بهتر، آلبوم جدید این بازیگر یک آلبوم بی‌کلام، به آهنگسازی و تنظیم‌کنندگی خود علی صادقی است که در قالب یک پروژه مشترک با علی امیرشاهی آهنگساز به بازار محصولات هنری عرضه می‌شود.

این آلبوم که علی صادقی و امیرشاهی از اوایل سال ۱۳۹۴ به فکر تولیدش بودند، نام عجیب و متفاوتی دارد که به گفته بهنام ناصری در راستای شناخت مخاطبان از کاراکتر هنری علی صادقی انتخاب شده است: «بنا به شناختی که مخاطبان از علی صادقی -به عنوان بازیگری که تلاش می‌کند حضور متفاوتی داشته باشد- به دست آورده‌اند، گروه طراحی و ایده‌پردازی در نهایت به اسم «قرچ قوروچ» رسیدند که می‌تواند معرف یک اثر متفاوت و کمتر تجربه‌شده باشد.»

یک موزیسین حرفه‌ای

بهنام ناصری، مدیر برنامه‌های علی صادقی ضمن اشاره به اینکه «این بازیگر قبل از بازیگری در حوزه موسیقی فعالیت مستمری داشت» گفته که ««قرچ قوروچ» تلاش برای ورود به مسیر جدیدی از فعالیت‌های علی صادقی در عرصه موسیقی است. فعالیتی از پیش فکر شده، به این دلیل که علی صادقی پیشتر نیز در حوزه‌های آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی فعالیت داشته و اصلا خود بی‌کلام بودن این آلبوم نشان از این دارد که این هنرمند برای خواننده‌شدن و کسب شهرت در این راه گام برنداشته است.»

کد خبر : ۵۵۲۷۲
0
۰
ارسال نظر