بازیگر دختر 12 ساله دلیل وحشت فیلمبازها شد!

بالرین 12 ساله با بازی در نقش مگان فیلمبازها را وحشت زده کرده است.

بازیگر دختر 12 ساله دلیل وحشت فیلمبازها شد!
کد خبر : ۱۳۹۵۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - بازیگر 12 ساله فیلم ترسناک «مگان» در عکس‌های منتشر شده از پشت صحنه این فیلم مانند تمام دخترهای 12 معصوم و دوست داشتنی به نظر می‌رسد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، امی دانلد بالرین و رقصنده با استعداد هر بار با اجراهای خود تماشگران را به وجد می‌آورد.

امی دقیقاً همان چیزی است که از یک بازیگر جوان در ابتدای فعالیت حرفه‌ای خود انتظار دارید. دوست داشتنی، با استعداد و معصوم.

حالا امی دانلد در جدیدترین پروژه خود در نقش یک قاتل ظاهر شده است و تماشاگران را به وحشت انداخته است.

او در این فیلم نقش عروسکی رباتی را دارد. رابتی که توسط طرفداران فیلم‌های ترسناک از آن به عنوان نماد جدید وحشت هالیوود یاد کرده‌اند.

امی که در زندگی واقعی شیرین و بی گناه به نظر است، به گزارش وقت صبح اکنون عروسکی با هوش مصنوعی به نام «M3GAN»را به تصویر کشیده است. نقشی که حالا او را به اوج شهرت رسانده است.

ترسناک اما تحسین شده

تماشاگران این فیلم ترسناک درباره عروسک رباتی وحشتناک که خانواده‌اش را به ویرانی می‌کشاند، این فیلم را مورد تحسین قرار داده‌اند.

این فیلم ترسناک علمی-تخیلی که در 6 ژانویه اکران شده است.

فیلم «مگان» با موفقیت زیادی در بخش فروش روبه‌رو شده است. داستان این فیلم حول محور عروسکی به نام «M3GAN» است.

عروسکی با هوش مصنوعی که توسط مهندس رباتیک جما با بازی آلیسون ویلیامز ساخته شده است.

نقدهای زیادی از این فیلم توسط منتقدان و طرفداران سینما در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است. بسیاری این عروسک جدید را از عروسک‌های ترسناک گذشته مانند چاکی و آنابل نیز ترسناک‌تر می‌دانند.

عروسک ترسناک فیلم مگان

امی قبل از شهرت جهانی

امی فرزند مایلز دونالد و رویشین دونالد است. امی یک برادر 19 ساله به نام کمپبل دارد. والدین او هر به شدت از این ستاره حمایت کردند و حتی در اولین نمایش جهانی فیلم مگان در لس آنجلس شرکت کردند.

امی، که در 28 ژانویه 13 ساله می شود، به وقت گذراندن با خانواده و دوستان، رقصیدن و بازیگری علاقه داردو مدیر برنامه‌ امی مادرش، رویشین است.

این بازیگر کار خود را به عنوان یک رقصنده آغاز کرد. او در 9 سالگی به عنوان نماینده تیم نیوزلند در جام جهانی رقص در پرتغال حضور یافت.

او اولین رقصنده‌ای از نیوزیلند است که در این مسابقات مدال دریافت کرده است. امی برای رقص سبک جز مدال نقره و برای سبک رقص معاصر برنده مدال برنز شده است.

بازیگر 12 ساله فیلم مگان

امی دانلد بازیگر نقش عروسک مگان

کد خبر : ۱۳۹۵۹۸
0
۰
ارسال نظر