بازیکن سابق آرسنال در یک قدمی پرسپولیس!

پرسپولیس این روزها، لحظات عجیبی را سپری می‌کند. در شرایطی که کار آن‌ها در بازی‌های لیگ برتر تا حدودی گره خورده، با افت ستاره‌های ریزودرشت خود هم مواجه شده و مشخص نیست گره به وجود آمده چه زمانی قرار است باز شود.

بازیکن سابق آرسنال در یک قدمی پرسپولیس!
کد خبر : ۵۶۷۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین، بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، دست یحیی گل محمدی برای تقویت تیم در زمان مقرر را بست تا این تیم ۴ امتیاز مهم بعد از شکست برابر آلومینیوم و تساوی برابر گل گهر، در لیگ برتر از دست دهد.

به این مورد باید کیفیت پایین خریدهای جدید پرسپولیس به ویژه رضا اسدی در مرکز میدان هم اضافه شود که تا به حال نتوانسته انتظارات را برآورده کند. به غیر از او، افت وینگرهای پرسپولیس هم دردسرساز شده است؛ مهدی ترابی، امید عالیشاه و احسان پهلوان از روزهای اوجشان فاصله گرفته و فعلا خلاقیت لازم برای خلق موقعیت در پرسپولیس را از دست داده اند.

مشکلات یحیی گل محمدی

این‌ها تمام مشکلات یحیی گل محمدی نیست، چون ضعف در خط دفاع راست این تیم و البته تمایل به داشتن مهاجمی قدرتمندتر، فکر یحیی گل محمدی را درگیر کرده است. در تازه‌ترین اقدام، حداقل برای پوشش ضعف دفاع راست، یحیی گل محمدی دو بازیکن جوان از استقلال تاجیکستان خریده و منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است تا قرارداد این دو بازیکن را ثبت کند.

با این وجود به نظر می‌رسد، ستاره اصلی یحیی گل محمدی مانده و قرار است به زودی به این تیم اضافه شود. اگرچه پیش از این، گفته می‌شد که فکر و ذکر یحیی، خریدن مهاجم مطرح خارجی برای پرسپولیس است، ولی ضعف در میانه‌های زمین، یحیی را به صرافت انداخته تا به فکر جذب یک هافبک خلاق هجومی باشد. اینجا درست همان موضوعی است که به تازگی شایعه‌اش مطرح شده است.

اینکه خرید جدید پرسپولیس یک هافبک هجومی سرشناس است. گفته می‌شود ستاره جدیدی که یحیی گل محمدی او را برای پرسپولیس درنظر گرفته توماس ایسفیلد، هافبک سابق باشگاه آرسنال است.

توماس ایسفیلد کیست؟

ایسفیلد ۲۸ساله که از باشگاه دورتموند راهی باشگاه آرسنال شد، فصل پیش عضو باشگاه بوخوم آلمان بوده و فعلا بدون باشگاه مانده و بازیکن آزاد است. ایسفیلد بعد از حضور در آرسنال، راهی باشگاه فولام شده و بعد از آن هم به بوخوم پیوسته است.

از آنجا که با پایان مهلت نقل و انتقالات در ایران، پرسپولیس فقط می‌تواند بازیکن آزاد بخرد، حالا شرایط برای این هافبک ۲۸ساله که توانایی بازی به عنوان وینگر چپ و راست را دارد مهیا شده است. طبق موردی که ترانسفرمارکت نوشته، رقم کنونی این بازیکن ۴۰۰ هزاریورو تخمین زده شده است.

همین سایت مرجع از باشگاه پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی توماس ایسفیلد نام برده، ولی درصد این انتقال را پایین توصیف کرده است.

حال فقط گذر زمان، آنهم در چند روز آینده مشخص می‌کند که آیا هافبک سابق آرسنال قرار است به پرسپولیس بیاید یا خیر.

کد خبر : ۵۶۷۶۵
0
۰
ارسال نظر