بازگشت حیاتی به تلوزیون بعد از ابراز علاقه به “ابی”

بازگشت حیاتی به تلوزیون بعد از ماجرای ابراز علاقه به ابی اتفاق افتاده است.

بازگشت حیاتی به تلوزیون بعد از ابراز علاقه به “ابی”
کد خبر : ۱۲۲۵۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، به نقل از باشگاه خبرنگاران حیاتی به تلوزیون برگشت. ویژه برنامه عیدانه با اجرای محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت تلویزیون از بخش‌های خبری روی آنتن رفت. بازگشت حیاتی به تلوزیون بعد از حواشی ابراز علاقه او به ابی روی می‌دهد.

مجری برنامه در بازگشت این گوینده قدیمی به حیاتی گفت: خیلی دوست داشتم شما را از نزدیک ببینم و تاکنون با این کیفیت شما را ندیده بودم.

حیاتی در صحبت‌هایش گفت: «من همیشه گفته‌ام که وقتی تلویزیون خودمان یک سریال یا برنامه جذاب داشته باشد مردم همه فضاهای مجازی و رسانه‌های دیگر را خاموش و برنامه خودمان را تماشا می‌کنند.»

ببینید: ویدئو/ شوخی حیاتی در لایو با عمو پورنگ!

نورایی گفت: «امیدوارم خبر نابودی کرونا از زبان شما در تلویزیون شنیده شود.»

چرا حیاتی از تلوزیون رفت؟

چند ماه پیش ابراز علاقه حیاتی به ابی خواننده لس‌آنجلسی ، موجب شد مدتی در تلوزیون کار نکند.

محمدرضا حیاتی در مصاحبه‌ای به تازگی به ماجرای اظهار نظر درباره ابی و ممنوع‌الکاری‌اش اشاره کرده و گفته است: «از آن روز به بعد تلویزیون نرفته‌ام. تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید. من هم گفتم چشم. عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم.»

حیاتی و ابی

بخوانید: پسر ابی و ساسی مانکن چه رابطه ای دارند؟

کمی بعد از مصاحبه و و جنجال ارادت محمدرضا حیاتی به ابی. حیاتی فیلم دیگری منتشر کرد و اعلام کرد که از دلیل، محتوا و ریشه جدال لفظی بین همسر ابی و محسن چاوشی بی‌اطلاع بوده است. حیاتی سیره و روش و منش امیرالمؤمنین را راه و روش خود و مردم ایران خواند.

در سال 1398 هم خواندن خبری با الفاظ عجیب در مورد برگزیت و بریتانیا توسط حیاتی جنجالی شده بود.

حیاتی در این مورد نوشت: « چهارشنبه ۹ مهر خبری با نگارشی بی ادبانه درباره انگلیس و موضوع برگزیت در اخبار ساعت ۱۴ داشتیم که توسط بنده قرائت شد.واقعا به عنوان گوینده خبرهایی که سردبیر و دبیران این بخش خبری تنظیم می‌کنند شرمنده ام.»

کد خبر : ۱۲۲۵۲
0
۰
ارسال نظر