بازداشت قاتل دو زن و یک کودک ۵ ساله

در پی کشته شدن ۲ زن و یک پسربچه ۵ ساله در آبان ماه سال گذشته در محله سید حشمت شهر اسلام آباد غرب، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پس از تحقیقات گامل قاتل دستگیر شد.

بازداشت قاتل دو زن و یک کودک ۵ ساله
کد خبر : ۲۶۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری قاتل ۲ زن و یک کودک پس از یک سال فرار خبر داد.
سردار علی اکبر جاویدان گفت: در پی کشته شدن ۲ زن و یک پسربچه ۵ ساله در آبان ماه سال گذشته در محله سید حشمت شهر اسلام آباد غرب، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان این مطلب که قاتل در زمان جنایت به قید وثیقه به جرم اسید پاشی در مرخصی بوده، گفت: به دنبال جنایت قاتل در طول یک سال گذشته دائماً با هدف فرار از چنگال قانون محل سکونت خود را تغییر می‌داده است.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی دراین مدت در حال رصد مخفیگاه قاتل بودند، افزود: با انجام کار اطلاعاتی و فنی ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل در شهر تهران شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و دستبند پلیس این قاتل جنایتکار را روبه روی میز قاضی قرار داد.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: قاتل دارای سوابق متعدد جنایی از جمله ۲ فقره قتل غیر عمد، اسید پاشی و سرقت منجر به آزار و اذیت نیز است.

منبع: میزان

کد خبر : ۲۶۳۴
0
۰
ارسال نظر