این مواد غذایی برای لاغری سریع معجزه می کند!

اگر می خواهید تا عید به سرعت خوش اندام و لاغر شوید، تخم‌مرغ آب پز، ذرت پخته شده و نان، پنیر و گردو را جایگزین شامتان کنید.

این مواد غذایی برای لاغری سریع معجزه می کند!
کد خبر : ۷۴۲۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین، اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که فکر می‌کنید برای کاهش وزن و لاغری باید وعده شام را حذف کنید، باید بگوییم کاملا در اشتباه هستید. به‌جای حذف کامل این وعده‌ غذایی با ارزش باید آن را با مواد و خوراکی‌های مناسب جایگزین کنید.

تمام افرادی که به‌ سلامت خود اهمیت می‌دهند باید به دنبال یک جایگزین مناسب برای وعده شام خود باشند. درواقع مواد غذایی که می‌توان آن‌ها را به‌عنوان یک جایگزین شام برای لاغری مورد استفاده قرار داد، بهترین مواد غذایی برای کم کردن فعالیت زیاد دستگاه گوارش در طول شب تا صبح هستند.

برخی از مواد غذایی را که دارای کالری کمی هستند و هضم سریع و آسانی دارند.

بیشتر بخوانید: با این اشتباهات رایج هرگز لاغر نمی شوید!

تخم‌مرغ آب‌پز

تخم‌مرغ آب پز را می‌توانید به‌عنوان بهترین جایگزین شام برای لاغری درست کنید. تخم‌مرغ یکی از مواد غذایی فوق‌العاده غنی از لحاظ داشتن پروتئین است. علاوه بر این در این ماده غذایی بسیار مغذی اسیدآمینه وجود دارد که برای سلامت بدن مفید و بسیار لازم است.

نان، پنیر و گردو

نان، پنیر و گردو یک ترکیب فوق‌العاده انرژی‌بخش است که می‌توانید برای وعده غذایی شام خود مورد استفاده قرار دهید. البته تمام این مواد را باید به‌اندازه مناسب مصرف کنید. یعنی مثلا یک‌تکه نان کوچک به همراه ۱۰۰ گرم پنیر و چند عدد گردو.

اگر مایل باشید می‌توانید پنیر را با انواع آجیل نیز مصرف کنید. میل کردن پنیر و انگور نیز ترکیب مناسبی برای شام محسوب می‌شود.

ذرت پخته‌شده

ذرت پخته‌شده را می‌توانید به‌عنوان بهترین جایگزین شام برای لاغری مورد استفاده قرار دهید. البته دقت داشته باشید که منظور از ذرت پخته‌شده، ذرت‌هایی که به‌صورت کنسرو در بازار وجود دارند، نیست. ذرت پخته‌شده یک غذای سبک است که با مقدار بسیار کمی نمک یک غذای خوش‌طعم می‌شود.

دو ویژگی فوق‌العاده مهمی که ذرت پخته‌شده دارد و برای سلامتی و لاغری اثر دارد عبارت هستند از:

۱- از بین بردن کلسترول اضافی بدن.

۲- جلوگیری کردن از انباشته‌شدن چربی در بدنش.

کد خبر : ۷۴۲۷۳
0
۰
ارسال نظر