این عکس رو شده از “پارسا پیروزفر” کاملا واقعی است/ تصویر

تصویری از کودکی پارسا پیروزفر در فضای مجازی پخش شد که هیچ گونه شباهتی به چهره اکنون او ندارد.

این عکس رو شده از “پارسا پیروزفر” کاملا واقعی است/ تصویر
کد خبر : ۶۹۸۳۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، عکسی جالب و بسیار متفاوت از دوران کودکی پارسا پیروزفر سوپراستار مطرح سینمای ایران در هه 80 با چهره ای خاص در فضای مجازی منتشر شد.

کودکی پارسا پیروزفر

نگاهی به مسیر بازیگری پارسا پیروزفر

پارسا پیروز فر در دهه هفتاد با بازی در فیلم های پری ، ضیافت و سریال در پناه تو به شهرت رسید. پیروزفر جز چشم رنگی های سینمای ایران بود که قابلیت سوپراستار شدن را داشت اما او گزیده کار شد و هر فیلمی قبول نکرد

ولی در دهه هشتاد کمی پرکار شد این پرکاری سریع فروکش کرد پس از فیلم نقاب که در سال هشتاد سه بازی کرد درگیر سریال در چشم باد شد با اینکه این سریال عظیم تاریخی وقت زیادی از او گرفت و چند سال از سینما دور ماند اما به مسیرش ادامه داد چون برای او فرقی نمیکرد در چه مدیومی حضور داشته باشد بلکه کیفیت کارهایی که انتخاب میکند مهم بود.

پس از سریال در چشم باد او چند سالی از سینما دور بود و به آمریکا مهاجرت کرد چند سال بعد در اواخر دهه هشتاد با نقش کوتاهی در فیلم شبانه روز دوباره به سینما برگشت . پیروزفر در برگشت دوباره ای که به سینما داشت در انتخاب نقش هایش سعی کرد فیلم های معناگرایی انتخاب کند و خودش را درگیر فیلم های تجاری پرفروش نکرد.

پیروزفر خیلی خود خواسته گزیده کار شد ، به راحتی میتوانست تبدیل به پولسازترین بازیگران سینمای ایران شود چون چهره او کاریزمای بسیار خوبی در قاب سینما داشت در کنار آن بازی خوبی هم داشت و در نقش های مختلف سعی کرد کاراکتر های مختلف با لحن های مختلف بازی کند تنوع نقش های پیروزفر نشان از آن دارد که او هیچ وقت دچار کلیشه نشد.

کد خبر : ۶۹۸۳۶
0
۰
ارسال نظر