این شوخی های زننده با همسر، زندگیتان را خراب می کند!

اگر این شوخی‌ ها را با همسرتان می‌کنید انتظار محبت و شادی و گرم بودن خانه را از او نداشته باشید.

این شوخی های زننده با همسر، زندگیتان را خراب می کند!
کد خبر : ۱۶۰۵۱۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از مجله دلتا؛ بعضی شوخی‌ها شاید عادی به‌نظر برسد و چندان هم مشکلی در زندگی ایجاد نکند. گاهی اوقات بعضی شوخی‌ها باعث ایجاد مشکلات بزرگی بین زن و مرد می‌شود. در این مطلب به بیان شوخی های زشت با همسر می‌پردازیم.

بعضی از موضوعات بسیار ریز در زندگی وجود دارد که اگر آن‌ها را رعایت نکنیم، رابطه ما با همسرمان را به تدریج خراب می‌کنند. پس بیایید با هم این رفتارها را بخوانیم و کنار بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اگر شوهر شما هم این نشانه ها را دارد، بی مسئولیت است

شوخی‌های تهدیدی

به‌عنوان مثال همسر شما می‌گوید: «اگر یک‌ماه آشپزی نکنم چه می‌کنی؟» بدترین جواب این است: «طلاقت می‌دهم!»

بعد هم با صدای بلند می‌خندید و در پاسخ ناراحتی همسرتان می‌گویید: «بابا شوخی کردم.» همسر شما هم ناراحت می‌شود و شما او را بی‌جنبه خطاب می‌کنید و یک شوخی ساده می‌شود بهانه‌ای برای جنجال.

خب حالا فرضا اگر خیلی مرد خوبی باشید از دل همسرتان هر طور شده در می‌آورید، اما یک اتفاق خیلی بد افتاده، همسر شما نگران و مضطرب می‌شود، به فکر فرو می‌رود و ناراحت می‌شود.

زن دوم از شوخی های زشت با همسر

شب دیر به خانه می‌آیید، همسرتان می‌گوید: «کجا بودی تا این وقت شب؟» شما هم می‌گویید: «خونه دومی بودم. خیلی شوخی جالبی بود نه؟» یا مثلا بدون هیچ بهانه‌ای مسئله زن دوم را مطرح می‌کنید.

به‌عنوان مثال به بچه‌های‌تان می‌گویید: «دیگه کم‌کم می‌خوام یه مامان جدید براتون بیارم.» البته تجربه ثابت کرده مردانی که از این شوخی‌ها می‌کنند، کسانی هستند که هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهند.

ولی باز هم می‌گوییم این شوخی‌ها تیشه به ریشه زندگی می‌زند و همسر شما مدام در فکر می‌رود.

مرگ و زندان

مرد یک سرماخوردگی کوچک گرفته، به همسرش می‌گوید: «خانم اون قلم و کاغذ رو بردار بیار آخرین وصیت‌هام رو بکنم.» همچنین آقایانی که تا مشکلی در کارشان پیش می‌آید می‌گویند: «خانم اون وسایل ما رو جمع کن امروز فرداست که با مامور بیان دنبالم. سعی کن ماهی یکبار به ملاقاتم بیایی و کمپوت آناناس هم بیاری.»

البته این‌ها نمونه است ولی حرف‌هایی است که زیاد در زندگی‌ها می‌بینیم و هیچ پایه و اساسی ندارد و مرد فقط برای شوخی این‌ها را بیان می‌کند، ولی نمی‌داند با همین شوخی‌ها به همسرش لطمه روحی می‌زند و او را نگران و مضطرب می‌کند.

شوخی‌های فیزیکی از شوخی های زشت با همسر

یک سری شوخی‌هایی هست که ما در فضای دوستانه خودمان انجام می‌دهیم. به‌عنوان مثال با بیل می‌زنیم بر سر رفیق‌مان و به مدت نیم ساعت با هم می‌خندیم. یا دوستمان با لگد ما را سه متر جلوتر پرتاب می‌کند.

این رفتارها در فضای مردانه نشانه محبت و دوست داشتن است. اما هرگز از این شوخی‌ها با همسرتان نکنید. خانم‌ها احساساتی بسیار قوی دارند.

به‌عنوان مثال وقتی شما همسر خود را نوازش می‌کنید خیلی برای او لذت‌بخش است و برعکس وقتی به شوخی به او ضربه‌ای می‌زنید به همان اندازه برایش دردآور و ناراحت‌کننده است.

کد خبر : ۱۶۰۵۱۷
0
۰
ارسال نظر