این زن شوخی شوخی همسرش را مثله کرد!/ عکس

زن جوان توضیح داد که او ابتدا زنجیری را به دور گردن نامزدش انداخته و آن را فشار داده تا او از احساس خفگی لذت ببرد، اما چنان از این بازی خوشش آمده که به کشیدن زنجیر ادامه داده و پسر جوان را خفه کرده است.

این زن شوخی شوخی همسرش را مثله کرد!/ عکس
کد خبر : ۷۸۲۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، پلیس ایالت ویسکانسین آمریکا زن ۲۴ساله ای را دستگیر کرده که مدعی است برای بازی و سرگرمی نامزدش را به قتل رسانده و جسد او را تکه تکه کرده است.

چند روز پیش مأموران پلیس شهر گرین بی در ایالت ویسکانسین تماسی عجیب از یک زن دریافت کردند که می گفت در زیرزمین خانه اش جنایتی هولناک رخ داده است.

صدای زن می لرزید. او از آنچه دیده بود وحشت کرده و در این شرایط مأموران راهی خانه وی شدند. زن میانسال به مأموران گفت: حدود ساعت ۲:۳۰ بامداد بود که با شنیدن صدای بسته شدن در از خواب پریدم. از پله ها پایین رفتم و دیدم چراغ زیرزمین روشن است. مشکوک و وارد زیرزمین شدم و در آنجا چشمم به یک سر بریده افتاد. سری که متعلق به پسر ۲۵ساله ام است. با دیدن این صحنه وحشتزده با پلیس تماس گرفتم.

ماموران با شنیدن اظهارات این زن وارد زیرزمین شدند. داخل زیرزمین سطلی بود که سر مقتول داخل آن بود. همچنین روی تشکی که آنجا به چشم می خورد پر بود از خون. مأموران در ادامه به انباری رسیدند که گوشه زیرزمین بود. داخل این انبار بالاتنه مقتول و چند چاقوی مختلف و خون آلود به چشم می خورد.

جنایت هولناک پسر 25 ساله

همه شواهد از وقوع یک جنایت هولناک حکایت داشت که قربانی آن پسر ۲۵ساله صاحبخانه بود. هنوز معلوم نبود که جنایت توسط چه کسی رخ داده است، اما مادر مقتول می گفت که پسرش روز قبل نامزدش را به خانه آورده و با او به زیرزمین رفته بود و وی دیگر آن ها را ندیده بود.

طبق گفته های این زن، نامزد مقتول زنی ۲۴ساله به نام شابیزنس بود. مأموران که حدس می زدند وی از جریان این جنایت باخبر باشد نشانی او را گرفتند و راهی خانه اش شدند.

این زن در خانه ای در همان نزدیکی زندگی می کرد؛ و وقتی مأموران به آنجا رسیدند زنگ در را زدند و لحظاتی بعد زن جوان در را باز کرد. مأموران با دیدن زن ۲۴ساله شوکه شدند. روی لباس هایش خون خشک شده به چشم می خورد و این یعنی وی در صحنه جنایت حضور داشته است.
بازی هولناک

کریستوفر دیویس، رئیس پلیس شهر گرین بی در یک کنفرانس خبری گفت: وقتی مأموران از شابیزنس پرسیدند که چه اتفاقی برای نامزدش افتاده؟ او با خونسردی جواب داد: «این سؤال خوبی است» و بعد توضیح داد که چگونه روز گذشته و در جریان یک بازی نامزدش را به قتل رسانده و جسدش را تکه تکه کرده است.

مصرف شیشه

به گفته متهم، او و نامزدش در روز حادثه ابتدا مقدار زیادی مخدر شیشه خریدند و با هم به زیرزمین رفتند و شروع به مصرف مواد کردند. پس از آن بود که تصمیم گرفتند با انجام یک بازی، احساس خفگی را تجربه کنند.

زن جوان توضیح داد که او ابتدا زنجیری را به دور گردن نامزدش انداخته و آن را فشار داده تا او از احساس خفگی لذت ببرد، اما چنان از این بازی خوشش آمده که به کشیدن زنجیر ادامه داده و پسر جوان را خفه کرده است.

او همچنین گفت که پس از آن برای بازی و سرگرمی تصمیم گرفته همه قطعات بدن او را جدا کند و برای این کار از چند چاقوی مختلف که در زیرزمین بود استفاده کرده است. پس از آن نیز قصد داشته همه قطعات بدن مقتول را به خانه اش ببرد و برای همین پا ها و بخش های دیگری از بدن مقتول را در یک قابلمه بزرگ قرار داده به خودروی ون منتقل کرده و بقیه اعضای بدن وی را نیز در زیرزمین رها کرده و با ماشین به خانه برگشته است.

پس از اعترافات هولناک این زن، مأموران اقدام به بازرسی خودروی ون او کردند و در آنجا قابلمه ای را پیدا کردند که بقایای جسد مقتول داخل آن بود.

با کشف اسرار این جنایت هولناک، شابیزنس به اتهام قتل و مثله کردن جسد مقتول راهی زندان شد. قرار است به زودی رسیدگی به پرونده او در دادگاه آغاز شود.

کد خبر : ۷۸۲۲۲
0
۰
ارسال نظر