این جوان بعد از دو سال قبر مادرش را تنها نمی گذارد +ویدئو

جوانی اهل استان أدرار در کشور الجزایر از دو سال پیش که در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست مزار او را رها نکرده و شب‌ها نیز در کنار قبر او می‌خوابد.

این جوان بعد از دو سال قبر مادرش را تنها نمی گذارد +ویدئو
کد خبر : ۱۷۷۹۶۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو: انتشار ویدئویی تکان دهنده از خوابیدن مرد جوانی در کنار قبر مادرش که دو سال پیش درگذشت در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است.

این مرد جوان که اسماعیل برابح نام دارد در حالی که روی شکم در کنار قبر دراز کشیده است در این کلیپ ظاهر می‌شود. منتشر کننده این تصاویر می‌گوید اسماعیل اهل استان أدرار است و از همان زمان مرگ مادرش دچار غم و اندوه و بیماری هیستریک شده است.

دو سال بر سر مزار مادرش می خوابد

وی افزود که دو سال است که اسماعیل در آنجا می‌خوابد و سرما و زمستان او را منصرف نمی‌کند و این امر بر قلب بسیاری از کسانی که با رنج او ارتباط برقرار کرده اند تأثیر می‌گذارد.

در همین زمینه و پس از انتشار گسترده تصاویر این جوان، مقامات محلی یک تیم بهداشت را برای مراقبت‌های روانی و پزشکی از وی وارد عمل کردند.

منابع نزدیک به این مرد جوان اعلام کردند که فرد مورد نظر به اورژانس بیمارستان دولتی منتقل شد و در آنجا تحت مراقبت‌های اولیه قرار گرفت.

شایان ذکر است که این ویدئوی تاثیرگذار در آستانه روز مادر در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده پخش شد و فعالان در آن ضمن ابراز همبستگی با این جوان بر لزوم تکریم تاکید کردند. برخی از ارزش مادر، فضیلت او، جایگاه والای مادر در دل فرزندان و سختی درگذشت مادر صحبت کردند، تا جایی که بسیاری جدایی مادر را نمی‌پذیرند.

کد خبر : ۱۷۷۹۶۱
0
۰
ارسال نظر