اولین عکس جین BTS در لباس سربازی!

برنامه ارتش کره اولین عکس از بزرگ‌ترین عضو عضو گروه BTS در لباس سربازی را منتشر کرد.

اولین عکس جین BTS در لباس سربازی!
کد خبر : ۱۳۳۹۳۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - بزرگ‌ترین عضو گروه پرطرفدار BTS در 13 دسامبر به خدمت 18 ماهه سربازی رفت. در آن روز خانواده او و سایر اعضای گروه برای بدرقه جین به این کمپ نظامی رفتند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، قبل از اعزام این خواننده به خدمت سربازی جین عکسی از موهای از ته تراشیده شده خود منتشر کرد. این عکس که آخرین بروزرسانی این خواننده در شبکه اجتماعی خود بود با تعریف و تمجید زیادی روبه‌رو شد.

او همینطور با خداحافظی صمیمی و گرمش از آرمی‌ها نشان داد که دلیلی برای ناراحتی آن‌ها وجود ندارد.

خداحافظی باشکوه

او در این پیام نوشت «این خداحافظی باشکوه من است» جمله‌ای که شخصیتی در بازی محبوب این خواننده «لیگ آف لجندز» می‌گوید. جین در پیام بعدی خود نوشت همیشه دلش میخواست در زمان اعزامش به سربازی‌ این جمله را بگوید.

پس از گذشت چند روز از اعزام این خواننده، آرمی‌ها به شدت دلتنگ بزرگ‌ترین عضو گروه محبوب خود هستند. به گزارش وقت صبح خبر خوب برای طرفداران جین، عکس جدیدی است که از او در لباس سربازی منتشر شده است!

جین در لباس سربازی

برنامه و سایت «The Camp»که خانواده‌های سربازان کره‌ای برای خبر گرفتن از عزیزانشان از آن استفاده می‌کنند عکسی جدید از این خواننده منتشر کرده است.

این برنامه عکس‌های رسمی بارگذاری شده توسط ارتش، اطلاعات مربوط به وعده‌های غذایی و آدرسی برای ارسال نامه‌ها به صورت مجازی را فراهم می‌کند.

این برنامه اغلب تصاویر سربازانی که به تازگی اعزام شده‌اند در لباس سربازی را بارگذاری می‌کند. عکس جدید جین نیز در میان به روز رسانی ها بود.

در این عکس جین در حال لبخند زدن و با موهایش که حالا کمی بلندتر شده‌اند دیده می‌شود. به گزارش وقت صبح این عکس به سرعت در تمام اینترنت پخش و باعث خوشحالی و رفع دلتنگی آرمی‌ها شد.

این برنامه تصمیم دارد بخشی جدا را به طرفدارانی که آیدل‌هایشان به سربازی رفته‌اند اختصاص بدهد.

کد خبر : ۱۳۳۹۳۷
0
۰
ارسال نظر