انواع مدل سرهمی بچه گانه – انواع بادی بچه گانه

بچه دار شدن یکی از بهترین نعمت‌های زندگی است.

انواع مدل سرهمی بچه گانه – انواع بادی بچه گانه
کد خبر : ۱۷۷۷۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به عنوان یک پدر و مادر خرید لباس و پوشاندن آن به فرزندانتان می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد. واکنش کودکان به لباسشان و اینکه ببینید چگونه در لباس خود راحت و ایمن بازی و حرکت می‌کنند، تجربه‌ای خواهد بود که فراموش نمی‌شود. امّا چه لباسی برایشان مناسب است؟

خرید سرهمی و بادی بچه گانه، آسان‌ترین نوع خرید لباس به نظر می‌آید، ولی جالب است بدانید همین نوع لباس نیز انواع مختلفی دارد. علاوه بر آن، باید بدانیم از کجا بهترین و با کیفیت‌ترین لباس را تهیه کنیم. با ما همراه شوید تا این موارد را بررسی نماییم. برای خرید بادی بچه گانه به سایت نی نی لوس به صفحه مراجعه نمایید.

انواع بادی بچه گانه

اول از همه، ایمنی مهمترین مسئله هنگام خرید لباس کودک است. پس، قبل از اینکه جذب زیبایی لباس‌ها شوید، کاربردشان را در نظر بگیرید. پس از آن، آسانی پوشیدن و درآوردن خواهد بود. انتخاب ابعاد درست به مسئله آسانی پوشش نیز کمک خواهد کرد.

  • بادی بچه گانه فاق دار: لباس‌های این گروه، شامل بخشی در فاق هستند که باز می‌شود و دسترسی آسان به پوشک را فراهم می‌کنند.
  • بادی‌های یک طرفه: این نوع حالت کیمونویی دارند و از یک طرف باز و بسته می‌شوند؛ کمک می‌کنند لباس را به راحتی درآورید.
  • بادی بدون آستین: یکی از انواع بادی نوزادی که مناسب هوای گرم است. علاوه بر آن، می‌توانند یک لباس زیر عالی باشند. حتی می‌توان با یک شلوار بلند و یک ژاکت برای هوای سرد آن‌ها را ست نمود.
  • بادی‌های آستین کوتاه: لباس‌های این دسته راحت هستند و گرمای کافی را فراهم می‌کنند. برای دختران گاهی آستین‌های فلاتر استفاده می‌شود و برای پسران گاهی آستین‌های کوتاه به سبک پولو تهیه می‌شوند. با شلوار نخی نرم، یک ست مناسب برای بهار خواهند بود.
  • بادی آستین بلند: در فصل‌های سرد، گرمای کافی را فراهم خواهند کرد. پوست کودکان نسبت به سرما و گرما حساس است. برای فصل‌های گرم برای آنکه خورشید به پوستشان آسیب وارد نکند، می‌توانید از انواع نخی و سبک استفاده نمایید.

اگر دوست دارید انواع بادی‌های معرفی شده را خریداری کنید، می‌توانید سری به سایت نی نی لوس بزنید. بهترین بادی‌ها و سرهمی‌ها را در این فروشگاه پیدا خواهید کرد. امّا باید بدانید چه اندازه‌ای مناسب فرزندانتان است.

انواع مدل سرهمی بچه گانه - انواع بادی بچه گانه

راهنما سایز بندی بادی بچه گانه

برای اندازه گیری و انتخاب سایز مناسب برای کودک خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • متر نواری را انتخاب کنید.

برای کودک نوپا ایستاده: بدون کفش، از بالای سری تا زمین اندازه گیری کنید.

کودکانی که دراز کشیده اند و روی چهار دست و پا راه می‌روند: از بالای سر تا پاشنه را اندازه بگیرید.

برای قفسه سینه نوزاد: متر نواری را تا حد امکان نزدیک به زیر بغل قرار دهید و گردترین ناحیه اندازه گیری شود. متر را خیلی سفت نگیرید و کمی فاصله بگذارید.

دقت کنید، اندازه‌های لباس در هر طرح و شکلی می‌تواند کمی متفاوت باشد. نگران نباشید، اگر قصد خرید از سایت نی نی لوس را دارید، مشاوران خرید آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا ابعاد مناسب را انتخاب کنید. در وب سایت نی نی لوس نوشته شده است که هر لباس مناسب چه سنی خواهد بود.

سن قد وزن دور سینه
نوزادی تا ماه سوم 56-62 سانتی متر 4.1 تا 5.7 کیلوگرم تا 41 سانتی متر
3 تا 6 ماهگی 62- 68 سانتی متر 5.7 تا 7.4 کیلوگرم تا 43 سانتی متر
6 تا 9 ماهگی 68- 74 سانتی متر 7.4 تا 8.9 کیلوگرم تا 45 سانتی متر
9 تا 12 ماهگی 74 -80 سانتی متر 8/8 تا 9.9 کیلوگرم تا 47 سانتی متر
12 تا 18 ماهگی 80- 86 سانتی متر 9.9-11.3 کیلوگرم تا 50 سانتی متر
18 تا 24 ماهگی 86 - 92 سانتی متر 11.3 تا 12.4 کیلوگرم تا 52 سانتی متر
2-3 سالگی 92-98 سانتی متر - تا 54 سانتی متر
3-4 سالگی 98 - 104 سانتی متر - تا 56 سانتی متر

انواع سرهمی نوزادی

سرهمی، طراحی ساده‌ای دارد و یکی از لباس‌های اولیه و راحت برای دوران نوزادی است. رنگ‌های سفید و خنثی کمک می‌کند تا تاثیر مثبت بر روحیه نوزاد گذاشته شود. با این اینکه طراحی بسیار ساده‌ای دارند، امّا سرهمی نوزادی، راحتی و گرمای کافی را برای کودک شما فراهم خواهد کرد. همچنین می‌تواند به عنوان یک لباس در نظر گرفته شود یا به عنوان لباس زیر استفاده گردد.

انواع سرهمی بچه گانه مشابه با بادی‌های بچه گانه در بخش فاق، باز و بسته می‌شوند. دسترسی راحت به پوشک و تعویض آن از نکات اساسی لباس کودک برای والدین جدید است. محل فاق دارای دکمه‌های توکار یا چسبی است تا بتوانید سریع و آسان بازشان کنید. لباس‌های سرهمی نوزادی معمولا از پارچه‌های نخی ساخته می‌شوند، در نتیجه قابلیت تنفس را فراهم می‌کنند و می‌توان توسط ماشین لباسشویی آن‌ها را تمیز نمود.

انواع مدل سرهمی بچه گانه - انواع بادی بچه گانه

سرهمی کامل بدن سفید برای 0 تا 3 ماهگی

تمامی بدن کودک را به خوبی دربرمی‌گیرد و محل فاق محکم باز و بسته می‌شود. در محل شانه‌ها نیز ممکن است گیره‌ای برای باز و بسته کردن باشد تا راحت‌تر و آسان‌تر از آن استفاده نمایید.

لباس‌های آستین بلند سفید نوزادی

معمولا می‌توانید انواع سرهمی نوزادی را به صورت بسته‌های چندتایی خریداری کنید. برخی نیز به صورت یک ست کامل همراه با کلاه، دستکش و جوراب عرضه می‌شوند. در مدل‌های آستین بلند، معمولا نحوه باز و بسته شدن به صورت کیمونوی است. گیره‌های لازم را دارد و بخش فاق نیز به راحتی باز و بسته خواهد شد.

سرهمی و بادی مخصوص رویدادهای خاص

در انواع سرهمی بچه گانه و مدل‌های مختلف بادی‌های نوزادی، می‌توانید مدل‌های خاص مخصوص مهمانی را نیز مشاهده کنید.

نوع یقه دار

برخی از مدل‌ها، یقه‌های بسیار شیکی دارند. برای مدل‌های پسرانه نوع پولو و برای دختران معمولا به سبک پیتر پن تهیه می‌شوند. معمولا یقه‌های پولو، نوک تیزتر و زاویه دارتر از یقه‌های پیتر پنی هستند. برای دختران یقه ظاهری گردتر دارد و ممکن است با توری، لبه‌های گوشه دار یا پارچه مخملی نرم همراه باشد.

آستین‌های فلاتر

در برخی از انواع بادی بچه گانه، آستین‌ها به صورت بالدار کوتاه و گشاد طراحی می‌شوند. به خصوص در مدل‌هایی که برای دختر بچه‌ها هستند این حالت بیشتر دیده می‌شود. این حالتی خاص و دوست داشتنی را برای مهمانی‌ها فراهم خواهد کرد و در عین حال کودک شما در بادی بچه گانه خود راحت خواهد بود.

انواع مدل سرهمی بچه گانه - انواع بادی بچه گانه

سرهمی و بادی مخصوص خواب

در برخی از مدل‌ها در درزهای آستین و مچ پا، آهن‌رباهایی ضعیف قرار داده می‌شود تا نوزاد بتواند دست و پاهای خود را راحت بیرون آورده یا داخل لباس ببرد. به این نوع لباس‌ها بادی مغناطیسی می‌گویند. وقتی لبه‌های لباس به هم نزدیک می‌شوند، آهن‌ربا به طور خودکار درز لباس را می‌بندد.

برخی والدین ممکن است نگران این حالت باشند، امّا آهن‌رباهای استفاده شده ضعیف هستند و میدان‌های کم‌قدرتی دارند. به‌علاوه، از آنجایی که بین لایه‌های پارچه دوخته می‌شوند، هرگز با پوست کودک تماس برقرار نخواند کرد.

امّا مدل‌های مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد که هر سلیقه و نیازی را پوشش می‌دهد. اگر طرفدار آهن‌ربا نیستید می‌توانید استایل یا طرحی دیگر را جایگزین آن کنید. می‌توانید انواع این مدل‌های سرهمی نوزاد و بادی کودک را در نی نی لوس مشاهده کرده و آنچه نیاز دارید، خریداری نمایید.

https://ninilos.com/category/بادی-دخترانه-بچه-گانه

کد خبر : ۱۷۷۷۷۱
0
۰
ارسال نظر