انتقاد شدید از “رامبد جوان” ادامه دار شد!

محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی انتقاد شدیدی را به رفتار رامبد جوان در برنامه خندوانه داشت.

انتقاد شدید از “رامبد جوان” ادامه دار شد!
کد خبر : ۹۸۰۵۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایسنا، دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی به حواشی برنامه اخیر خندوانه واکنش نشان داد.

در مسابقه قاتی بازی (اسم فامیل) از برنامه «خندوانه»، نام وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال توسط یکی از شرکت کنندگان انتخاب و نوشته شد که در ادامه و در زمان امتیازدهی بنا بر تصمیم سازندگان این نام حذف و جایگزین دیگری برای آن انتخاب شد.

حذف اسم وریا غفوری

در پی پخش فیلم این قسمت از برنامه «خندوانه» در فضای مجازی، رامبد جوان مجری این برنامه در ویدئویی علت را توضیح داد و گفت: «شامگاه پنجشنبه در برنامه خندوانه اسم وریای عزیز توسط کامران تفتی نوشته شد و همان جا من به شک افتادم که اگر قرار باشد در پخش دچار اشکال شود و مجوز پخش نگیرد.

امتیازدهی هایمان هم در مسابقه برهم می‌ریزد و خود مسابقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین همان جا با مشورت خود شرکت کنندگان و تیم سازنده به این نتیجه رسیدیم که نام وریای عزیز را پاک کنیم و یک نام دیگر بنویسیم که حداقل مسابقه دچار اشکال نشود.

وگرنه وریا و همه فوتبالیست‌ها عزیز ما هستند و ما هیچ قصد توهین و بی حرمتی به هیچکس را نداریم. همین جا از خود وریا و طرفدارانش عذر می‌خواهیم.»

شبکه نسیم نیز با انتشار اطلاعیه‌ای این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست و توضیح داد:

«در پی رویداد پخش شده در مسابقه "قاتی بازی" در برنامه "خندوانه" شب گذشته، پنجشنبه ۲۳ تیرماه، به اطلاع مخاطبان گرامی و فهیم شبکه نسیم می‌رسانیم که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده است.

تصمیم بر اثر تیم تولید خندوانه

سلیقه و نظر تیم تولید برنامه "خندوانه" بوده و هیچ گونه ارتباطی با سیاست‌های سیما و شبکه نسیم ندارد.»

در واکنش به این موضوع محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«خندوانه را دوست دارم و رامبد را برای صداو سیما مفید می‌دانم، اما رامبد طبق توضیحات خودش، بدون اینکه کسی به او حرفی بزند خطایی را انجام داده است.

‌ او مفصل از وریا عذرخواهی کرد در حالیکه باید اول از صداوسیما عذرخواهی می‌کرد که باعث سوء برداشت و سواستفاده شده است.»

او در این توییت از هشتگ «ظلم به نظام» استفاده کرد.

کد خبر : ۹۸۰۵۳
0
۰
ارسال نظر