امیر جعفری و ستاره پسیانی در پشت صحنه سریال جیران

ستاره پسیانی با انتشار عکسی از پشت صحنه سریال جیران در کنار امیر جعفری، صفحه خود را به روز رسانی کرد.

امیر جعفری و ستاره پسیانی در پشت صحنه سریال جیران
کد خبر : ۲۶۳۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصویر امیر جعفری در حالی دیده می شود که بر روی صندلی گریم نشسته و ستاره پسیانی در کنار او حضور دارد.

سریال جیران

قطعا جیران را باید مهم ترین سریال امسال دانست، حداقل تا به این جای کار. جیران در واقع جدیدترین اثر حسن فتحی است که پس از سریال شهرزاد تصمیم به ساخت آن گرفته است.

البته وی فیلم مست عشق که یک کار تاریخی و درباره زندگی مولانا بود را نیز در سال گذشته در کشور ترکیه جلوی دوربین برده بود.

حال چند هفته ای می شود که پروژه جیران پس از یک پیش تولید بسیار طولانی کلید خورده است. از آن جایی که جیران نیز همانند شهرزاد یک اثر تاریخی است و نیاز به لوکیشن هایی به آن سبک و سیاق بود، طبق انتظار در شهرک غزالی فیلمبرداری می شود.

بازیگران سریال جیران

این سریال یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی خواهد بود که با انبوهی از ستارگان سینمایی از جمله امیر جعفری، امیرحسین فتحی، بابک حمیدیان، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، رعنا آزادی ور، گلاره عباسی، مریلا زارعی، الهام نامی، پاشا جمالی، رویا تیموریان، ستاره پسیانی، سمیرا حسن پور، غزل شاکری، مهدی پاکدل، نهال دشتی و هومن برق نورد ساخته شده است.

همان جور که قطعا می دونید در این میان امیر جعفری، امیرحسین فتحی، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، الهام نامی، پاشا جمالی، غزل شاکری، نهال دشتی و هومن برق نورد در سریال شهرزاد نیز حضور داشتند.

داستان سریال جیران

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه (با بازی بهرام رادان) می باشد. قصه در زمان پادشاهی این شاه قاجاری در حال وقوع است که او عاشق جیران می شود و…

در خلاصه داستان سریال جیران آمده است که: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

ستاره پسیانی از امیر جعفری عکس گرفت

کد خبر : ۲۶۳۴۰
0
۰
ارسال نظر