افشاگری جدید امیر تتلو از پویان مختاری و سایت بت!

تا همین آخر داشتن از من دزدی میکردن و تو پیج من سایتاشونو تگ میکردن و اسم مارو میزدی سایت اینا میومد!

افشاگری جدید امیر تتلو از پویان مختاری و سایت بت!
کد خبر : ۱۵۷۸۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - امیر تتلو که به تازگی اعلام کرد از سایت‌های شرطبندی جدا شده است در ویدئویی جدید در مورد یکی از اعضای سایت‌های قمار به نام پویان مختاری افشاگری کرد.

امیر تتلو در مورد پویان مختاری و سایت‌های شرطبندی گفت: اینا از بچه گیشون از من دزدی میکردن ! من گذاشتم پای نداریشون ! از اول و زمان فیس بوک آیدی هایی که به اسمم بود رو میدزدیدن و بعد پول میگرفتن تا بدن !

تتلو گفت: «بعد اومدن آبرومو دزدیدن و با بی ادبی به من برای خودشون فالور خریدن و حاشیه درست کردن ! جالبه تا همین آخر داشتن از من دزدی میکردن و تو پیج من سایتاشونو تگ میکردن و اسم مارو میزدی سایت اینا میومد!»

کلاهبرداری های کوچک در برابر کلاهبرداری بزرگ پویان مختاری

این خواننده رپ که خودش یک سال در سایت های شرطبندی عضو بود گفت: اینکه تو خودت سایت داری من هر اروز بیام رو سایت خودم تو رو تگ کنم که هوادارات بیاین تو سایت من ، خودش دزديه ! اینا یه عمر از من دزدی کردن ! یه عمر !!

تتلو ادامه داد: حتی همین دیروز تلگراممو دزدیدن و شماره مو پخش کردن برای تو چشم اومدن ! اینا برای دوزار پول و چس عدد فالور همه کاری کردن !
اینا یه روز پرشون به پر طبیعت بدجوری میگیره !

امیر تتلو در پایان گفت: «این خط - اینم نشون 0 من صبرم زیاده و میشینم به تماشا ! متاسفانه با پسر طبیعت بازی کردن زرنگ بازی ورنمیداره !»

لینک کوتاه

کد خبر : ۱۵۷۸۲
0
۰
ارسال نظر