امروز 6 دی تولد کدام هنرمند مشهور است؟

امروز 6 دی همزمان با سالروز تولد رضا رویگری بازیگر پیشکسوت کشورمان و یوسف تیموری بازیگر دوست داشتنی و سحر قریشی می باشد.

امروز 6 دی تولد کدام هنرمند مشهور است؟
کد خبر : ۶۵۸۳۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ در روزشمار تاریخ تولد چهره های مشهور ایرانی به ششمین روز از دی ماه رسیدیم. امروز 6 دی همزمان با سالروز تولد افراد زیادی در دنیاست که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی متولد امروز می پردازیم.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی متولد امروز 6 دی ماه هستند ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: "یوسف تیموری" از راز بزرگی درباره پسرش پرده برداشت!

رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت کشورمان 6 دی 1325 در تهران متولد شد.

رضا رویگری را اغلب مردم با سرود ایران ایران در اوایل انقلاب می شناسند، این هنرمند پیشکسوت کشورمان بازیگری را از سال 63 در سینما آغاز کرد و محله برو بیا از اولین کارهای تلویزیونی او بود.

یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 دی 1358 در تهران متولد شد.

یوسف تیموری بازیگری را از سال 80 با بازی در فیلم دختر شیرینی فروش آغاز کرد و با بازی در مجموعه هایی چون سیب خنده، مجید دلبندم، قطار ابدی، زیر آسمان شهر و… به شهرت بیشتری رسید.

سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 دی 1366 در تهران متولد شد.

سحر قریشی بازیگری را از سال 88 با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد. این بانوی بازیگر با بازی در سریال دلنوازان به شهرت بیشتری در میان مخاطبان تلویزیون رسید و یکی از چهره های پرکار سینما شد.

کد خبر : ۶۵۸۳۸
0
۰
ارسال نظر