امروز 4 مهر سالروز تولد و درگذشت کدام هنرمندان است؟

امروز 4 مهر همزمان با سالروز تولد و درگذشت هما روستا، حبیب خواننده و آهنگساز و منوچهر حامدی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

امروز 4 مهر سالروز تولد و درگذشت کدام هنرمندان است؟
کد خبر : ۴۹۳۲۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ روزها به سرعت در حال سپری شدن هستند و پاییز کم کم با زرد شدن برگها و تغییر آب و هوا خودش را نمایان تر میکند. امروز چهار روز از آغاز فصل پاییز و ماه مهر میگذرد و تا چشم بر هم بگذاریم آبان هم از راه میرسد.

امروز 4 مهر همزمان با سالروز تولد و درگذشت افراد زیادی در دنیا است که ما در این مطلب به معرفی چهره های مشهور ایرانی اشاره میکنیم.

بیشتر بخوانید: "آقای صدا" افتضاح به بار آورد!

هما روستا

هما روستا بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون 4 مهر 1325 متولد شد و 4 مهر 1394 بر اثر بیماری در آمریکا درگذشت.

هما روستا سالهای زیادی از عمرش را در خارج از کشور سپری کرد و در فیلم و سریال های زیادی همچون از کرخه تا راین و ترانه مادری جلوی دوربین رفت و توانست جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره هنری ادبی روستا و جشنواره سیما را از آن خود کند.

این بانوی هنرمند همسر حمید سمندریان آموزگار برجسته بازیگری بود.

حبیب محبیان

حبیب محبیان خواننده، آهنگساز و نوازنده کشورمان 4 مهر 1326 در تهران متولد شد.

حبیب محبیان با آلبوم مرد تنهای شب به شهرت رسید و سال 60 از ایران مهاجرت کرد و به فعالیت هایش در خارج از ایران ادامه داد تا اینکه در سال 88 دوباره به ایران بازگشت. حبیب محبیان 21 خرداد 1395 درگذشت.

منوچهر حامدی

منوچهر حامدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 4 مهر 1318 در تهران متولد شد.

این هنرمند کشورمان بازیگری را از سال 1337 با تئاتر آغاز کرد و در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین رفت که شلیک نهایی، سوخته دلان، آخرین ستاره شب، آوای فاخته، خانه در آتش، روزی روزگاری و … از جمله سریال های او محسوب می شوند.

منوچهر حامد در 2 دی 1374 در سن 56 سالگی بر اثر تصادف از دنیا رفت.

کد خبر : ۴۹۳۲۰
0
۰
ارسال نظر