اقدام “رابرت دنیرو ” برای آزادی “ترانه علیدوستی”

بیانیه‌ای با امضای رابرت دنیرو، منتشر شد که در آن، آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین درخواست شده است.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح به نقل از منیبان، بیانیه‌ای از طرف جشنواره فیلم «Tribeca Film Festiva» با امضای رابرت دنیرو ، بازیگر مطرح سینما و جین روزنتال از بنیان‌گذاران این جشنواره منتشر شد که در آن، آزادی فوری «ترانه علیدوستی» از زندان اوین درخواست می‌شود.

عکس/ پیام پر جنجال کارگردان مشهور برای پدر ترانه علیدوستی

تینا پاکروان، کارگردان مشهور سینما با انتشار یک استوری، پیامی جنجالی برای حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی فرستاده است.

وقت صبح- تینا پاکروان که بلافاصله پس از بازداشت ترانه علیدوستی تلاش اش برای آزادی او را به کار گرفت، بارها در فضای مجازی هم پیام هایی در حمایت از ترانه علیدوستی منتشر کرد.

او چند روز قبل در یک استوری مدعی شده بود که ترانه علیدوستی گناهی مرتکب نشده و باید آزاد شود.

این در حالی است که خبرگزاری قوه قضاییه می گوید که این بازیگر مشهور سینما درمورد برخی ادعاهای مطرح‌شده‌اش مستند و سندی ارائه نکرد به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

اکنون هم تینا پاکروان خطاب به حمید علیدوستی در مورد ترانه نوشته است:

آقای علیدوستی نازنین ماهم به وجود ترانه علیدوستی دختر عزیز و آزاده مان ایران افتخار می کنیم و منتظر آزادی او هستیم.

عکس/ پیام پر جنجال کارگردان مشهور برای پدر ترانه علیدوستی 3 دی 1401-22:5931,380 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد پیام پر جنجال کارگردان مشهور برای پدر ترانه علیدوستی تینا پاکروان، کارگردان مشهور سینما با انتشار یک استوری، پیامی جنجالی برای حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی فرستاده است. وقت صبح- تینا پاکروان که بلافاصله پس از بازداشت ترانه علیدوستی تلاش اش برای آزادی او را به کار گرفت، بارها در فضای مجازی هم پیام هایی در حمایت از ترانه علیدوستی منتشر کرد. او چند روز قبل در یک استوری مدعی شده بود که ترانه علیدوستی گناهی مرتکب نشده و باید آزاد شود. این در حالی است که خبرگزاری قوه قضاییه می گوید که این بازیگر مشهور سینما درمورد برخی ادعاهای مطرح‌شده‌اش مستند و سندی ارائه نکرد به دستور مقام قضایی بازداشت شد. اکنون هم تینا پاکروان خطاب به حمید علیدوستی در مورد ترانه نوشته است: آقای علیدوستی نازنین ماهم به وجود ترانه علیدوستی دختر عزیز و آزاده مان ایران افتخار می کنیم و منتظر آزادی او هستیم.

کد خبر : ۱۳۴۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان