افشای مشکل اصلی “استقلال”

عالمی خاطرنشان کرد: همانطور که دوشنبه شب مقابل صنعت نفت دیدیم، استقلال در خط دفاع یک مقدار نوسان دارد.

افشای مشکل اصلی “استقلال”
کد خبر : ۲۴۰۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از افکار نیوز، ایمان عالمی درباره پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال در این بازی نسبت به بازی قبل با ذوب‌آهن در جام حذفی یک تغییر داشت و آرش رضاوند به جای مهدی مهدی‌پور به بازی گرفته شد.

صنعت نفت در نیمه اول از جلو پرس و سعی می‌کرد توپ را در زمین استقلال نگه دارد و در این کار هم نسبتاً موفق بود. استقلال نیز به همین دلیل در نیمه اول نتوانست حملات خوبی داشته باشد و به گل برسد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و بعد از اینکه یکی از بازیکنان صنعت نفت اخراج شد، بازی یک‌طرفه شد و شاگردان پورموسوی در زمین خودشان حبس شدند.

از بعد اخراج تمام بازی در اختیار استقلال بود و این تیم حمله می‌کرد. البته شاگردان مجیدی برای رسیدن به گل خیلی بابرنامه نبودند و با هدف حمله نمی‌کردند. تیم صنعت نفت هم به دلیل اینکه از بازیکنان جوان بهره می‌برد و با توجه به اینکه با یک نفر کمتر بازی می‌کرد، خیلی دونده و باانگیزه نشان داد.

استقلال یک دفاع با تجربه و گردن‌ کلفت نیاز دارد

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در وقت‌های اضافه و در دقیقه 94 آبی‌پوشان توانستند مزد زحمات‌شان را بگیرند و توسط آرمان رمضانی به گل برسند. در کل، بازی خوبی بود و با توجه به گرمای آبادان، استقلال توانست سه امتیاز مهمی را کسب کند.

علاوه بر اینکه استقلال جام حذفی را پیش رو دارد، نیم‌نگاهی هم باید در لیگ به سهمیه آسیایی داشته باشد و بازی‌های بعدی لیگ را هم باید با قدرت ادامه دهد.

عالمی خاطرنشان کرد: همانطور که دوشنبه شب مقابل صنعت نفت دیدیم، استقلال در خط دفاع یک مقدار نوسان دارد. متأسفانه در چند بازی گذشته هم این موضوع را شاهد بودیم.

مقابل صنعت نفت تیم استقلال با سیستم 2-5-3 بازی کرد و کادر فنی به دنبال آن بود که با ارائه یک بازی هجومی مقابل صنعت نفت، جلوی خلق موقعیت و بازی‌سازی خط هافبک صنعت نفت را بگیرد. امیدوارم که استقلال گام به گام و رو به جلو حرکت کند و در بازی‌های آینده هم به پیروزی برسد.

کد خبر : ۲۴۰۶۶
0
۰
ارسال نظر