افشای دلیل همزمانی قطعی برق و اینترنت

قطعی های برق باردیگر در ایران آغاز شده است ، نکته ای که مورد توجه مردم قرار گرفته است ، قطعی های همزمان برق و اینترنت در مناطق است علت چیست؟ معاون وزیر ارتباطات پاسخ داد.

افشای دلیل همزمانی قطعی برق و اینترنت
کد خبر : ۲۴۱۴۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رکنا، در چند روز گذشته ، ایران با قطعی برق مواجه بوده است. در بعضی شهرهای کشور ، در یک روز ، شهروندان با چند مرتبه قطعی برق مواجه شده اند.

هموطنان گلایه ای دارند و آنکه می گویند برق منازل یا محل کارشان که قطع می شود همزمان اینترنت منطقه نیز دچار قطعی می شود و جویا علت آن هستند که معاون وزیر ارتباطات توضیح داد.

حسین فلاح جوشقانی به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص همزمانی قطعی برق و قطع شدن اینترنت چنین توضیح داد: در فصل گرما برای اتصال اینترنت و قطع نشدن آن به کولینگ تاور و خنک کننده هم نیاز است.

وقتی برق قطع می شود ، بخش خنک کننده یعنی همان کولینگ تاور دچار اختلال می شود.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه معمولا تا 4 ساعت با استفاده از باطری، دستگاه های خنک کننده می توانند کار کنند ادامه داد: وقتی زمان قطعی برق ادامه دار می شود یا چند مرتبه قطعی برق در یک منطقه ایجاد می شود ، دستگاه های خنک کننده از کار می افتند و در ادامه با قطعی اینترنت مواجه می شویم

کد خبر : ۲۴۱۴۶
0
۰
ارسال نظر