افشای دلیل جدایی “کوروش تهامی” از همسر اولش

کوروش تهامی به علت گرایش همسر اولش شبنم طلوعی به بهائیت از او جدا شد.

افشای دلیل جدایی “کوروش تهامی” از همسر اولش
کد خبر : ۱۰۳۴۶۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، کوروش تهامی بازیگر مطرح و سرشناس که در دهه 70 با همسر اولش شبنم طلوعی ازدواج کرده بود به علت تغییر دین خانم بازیگر از او جدا شد.

شبنم طلوعی به دلیل گرایش به بهائیت و ممنوع الکار بودن از همسرش جدا شده و از ایران مهاجرت کرد‌.

ازدواج مجدد شبنم طلوعی

طلوعی بعد از مهاجرت و خروج از ایران ازدواج مجدد داشته و با غلامرضا دهقان کمارجی ازدواج کرده و یک پسر نیز حاصل این ازدواج است که متولد ۲۰۰۹ می باشد.

کوروش تهامی از بازیگران مطرح کشور است.کوروش تهامی با بازی در سریال زیر تیغ شناخته شد. کوروش تهامی متاهل بوده و با پونه یزدانی ازدواج کرده است.

کوروش تهامی متولد 4 اردیبهشت 1350 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دنشگاه آزاد می باشد که از کودکی میخواست دکتر شود ، اما حالا بازی می کند و تجربه اجرا ، نوازندگی و خوانندگی هم دارد

آرزو دکتر شدن

در کودکی آرزو داشت دکتر شود تا بتواند مادربزرگش که رمیض بود و وابستگی شدیدی به او داشته را درمان کند اما مقطع دبیرستان به فکر خلبانی و بازیگری می افتد.

به همین خاطر بعد از گرفتن دیپلم گرافیک در رشته بازیگری به دانشگاه رفت و لیسانس گرفت

اولین بار جلوی دوربین

در سال 1375 وقتی 25 ساله بود با فیلم «سینما ، سینماست» جلوی دوربین رفت و در همین سال با سریال «فردا دیر است» وارد قاب تلویزیون شد.

دوره موسیقی

پیش از اینکه وارد دنیای بازیگری بشوم با موسیقی مانوس بودم و دوره های مختلف ردیف های آوازی را طی کردم و ساز تنبک و دف سازهای تخصصی ام است.

خواندن تیتراژ

در سال 1392 اولین بار موسیقی تیتراژ سریال روزی روزگاری را با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی خواند سپس خواندن تیتراژ سریال عصر پاییزی هم بر عهده گرفت.

پدربزرگ عندلیب من

پدربزرگ پدرم در زمان قاجار آواز می خواندند و لقب عندلیب داشت ، ایشان خط خوبی هم داشتند به همین خاطر فکر کنم صدای خوب موروثی هست.

مادرم خانه دار و پدرس مهندس تکنسین برق فشار قوی می باشد که علاقه زیادی به شعر داشتند.

چهره های مورد علاقه

محمد اصفهانی ، علیرضا عصار و استاد شجریان از خواننده های مورد علاقم است و در میان هنرپیشه ها بازی های آل پاچینو ، جانی دپ و نیکول کیدمن را می پسندم.

تدریس نوازندگی

از علایق تهامی می توان به دریا و موج ، رنگ آبی و موسیقی اشاره کرد به طوری که با استعداد خوب در نواختن دورانی را به تدریس تنبک و دف می‌ پرداخت.

کد خبر : ۱۰۳۴۶۳
0
۰
ارسال نظر