اعلام شرط دریافت مجوز برای تردد بین استانی

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: شرایط مجوز تردد بین استانی به آن آسانی نیست که همه بتوانند چنین مجوزی دریافت کنند. فقط افراد دارای شرایط ویژه با ارائه مدارک و مستندات می توانند مجوز سفر دریافت کنند.

اعلام شرط دریافت مجوز برای تردد بین استانی
کد خبر : ۱۸۴۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

غفور قاسمپور، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور، ممنوعیت سفرهای بین استانی با شدت و جدیت در البرز دنبال می شود.زیرا هدف مسوولان کشور و استان قطع زنجیره کرونا برای سلامتی مردم و پیشگیری از حوادث غم انگیز کرونایی است.

فرماندار ویژه کرج یادآور شد که روزانه حدود ۱۵۰ نفر برای دریافت مجوز سفر بین استانی به این فرمانداری مراجعه می کنند. به گفته او کمتر از ۲۰ درصد آنان دارای شرایط لازم برای سفرهستند.

شرایط مجوز تردد بین استانی سخت است و قاسمپور تاکید کرد که مردم به هیچ وجه برای دریافت مجوز سفرهای گردشگری و غیر ضروری به فرمانداری و دیگر دستگاه های مسوول مراجعه نکنند. چرا که هیچ مجوزی در این زمینه صادر نخواهد شد.

معاون استاندار البرز گفت : فقط افرادی که دارای مدارک پزشکی قابل استناد ، ماموریت های اداری و مواردی از این دست می توانند برای دریافت مجوز سفر برون استانی به فرمانداری کرج مراجعه کنند.

طرح محدودیت های کرونایی از یکم آذرماه سال جاری در کشور آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

منبع: راه خبر

کد خبر : ۱۸۴۳
0
۰
ارسال نظر