اعلام زمان واریز نوبت سوم یارانه کرونا

واریز دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار، حقوق بهمن و عیدی امسال کارمندان جزو پرداختی‌های دولت است که در دو هفته آینده باید انجام شود.

اعلام زمان واریز نوبت سوم یارانه کرونا
کد خبر : ۶۳۰۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

دولت باید طی دو هفته آینده به ترتیب دو یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی و یارانه معیشتی کرونا را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند، پرداخت حقوق و عیدی کارمندان نیز باید در این زمان انجام شود.

واریز دو یارانه به حساب سرپرستان خانوار، حقوق بهمن و عیدی امسال کارمندان جزو پرداختی‌های دولت است که در دو هفته آینده باید انجام شود.

یارانه نقدی

صد و بیستمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در روز دوشنبه بیستم بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

حدود ۲۱ میلیون خانوار مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند که از تیر ماه اقساط ۳۵ هزار تومانی آن از یارانه نقدی کسر می‌شود. در این ماه نیز هشتمین قسط این وام از یارانه خانوار برداشته می‌شود.

یارانه معیشتی کرونا

در طرح حمایت‌های معیشتی کرونا مقرر شد که در چهار نوبت یارانه به اقشار ضعیف جامعه یارانه معیشتی کرونا پرداخت شود. دو نوبت آن در ماه‌های آذر و دی پرداخت شده و سومین نوبت آن در بهمن ماه واریز می‌شود.

از آنجایی که دو نوبت قبلی در روزهای پایایی ماه واریز شده، احتمالا پرداخت یارانه کرونا بهمن نیز چند روز پس از واریز یارانه نقدی، انجام شود.

مبلغ این یارانه برای حدود ۹ میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۱۲۰ هزار تومان و برای ۲۵ میلیون نفر دیگر مبلغ ۱۰۰ هزار تومان است.

عیدی امسال کارمندان

معمولا عیدی سال کارمندان در روزهای پایانی بهمن و با حقوق این ماه واریز می‌شود.

دولت در لایحه بودجه امسال مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای عیدی کارمندان در نظر گرفته است، اما از آنجایی که معمولا جلسه هیات وزیران مبلغ نهایی عیدی را مشخص می‌کند احتمال زیاد شدن آن وجود دارد.

در سال گذشته نیز ابتدا مبلغ یک میلیون و ۸۰ هزار تومان برای عیدی در نظر گرفته شد اما در نهایت با توجه به افزایش حقوق کارمندان در نهایت مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پرداخت شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که عیدی کامندان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شود.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر : ۶۳۰۸
0
۰
ارسال نظر