اظهارنظرهای عجیب مجری ورزشی کار دستش داد!

اظهارات عجیب و شائبه برانگیز محمدرضا احمدی مجری برنامه فوتبال برتر علیه پرسپولیس باعث خشم آنها شد.

اظهارنظرهای عجیب مجری ورزشی کار دستش داد!
کد خبر : ۶۵۳۹۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر عصر روز گذشته با انجام ۸ دیدار به پایان رسید که در یکی از این بازیها، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق شد با ۲ گل از سد ذوب آهن عبور کند و جایش را در بین تیم‌های بالای جدول مستحکم کند.

پرسپولیسی‌ها با برتری برابر رقیب اصفهانی فعلا در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفته اند. اگرچه این برد باعث خوشحالی هواداران و اعضای این باشگاه شده، ولی به نظر می‌رسد اظهارات محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر از طعم این برد برای مسئولان باشگاه پسپولیس کاسته و آن‌ها با صدور بیانیه‌ای خبر داده اند که از صحبت‌های شائبه انگیز این مجری نسبت به برد پرسپولیس به صداوسیما شکایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: خبری که هواداران پرسپولیس را به شدت نگران کرد!

در بیانه باشگاه پرسپولیس آمده است که: محمدرضا احمدی، مجری برنامه فوتبال برتر که به پخش مستقیم و زنده رقابت‌های فوتبال لیگ ایران اختصاص دارد در جریان پخش بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهارنظر‌های عجیب و شائبه برانگیزی داشت. این اظهارات موجب تشویش اذهان عمومی نسبت به پرسپولیس و هواداران آن می‌شود و این رویه برای پرسپولیس و هوادارانش جای سوال دارد.

شکایت پرسپولیس از مجری و گزارشگر صدا و سیما

مجری این برنامه در جریان پیروزی اخیر مدافع عنوان قهرمانی، کنایه‌هایی را به کار برد که برای ما گویای ناراحتی او از پیروزی پرسپولیس بود و وصف دیگری برای آن به نظر نمی‌رسد. این در حالی است که انتظار می‌رود مجریان حداقل بی‌طرفی را رعایت کنند و اگر مطلبی مطرح می‌شود باید متاثر از واقعیت باشد.

این اتفاقات در حالی علیه پرسپولیس روی می‌دهد که این باشگاه بیشترین مخاطب را برای صدا و سیما به ارمغان می‌آورد، ولی از حق پخش تلویزیونی بی‌بهره است. باشگاه پرسولیس، شنبه نامه اعتراضی خود را ارسال می‌کند و حداقل درخواست، این خواهد بود که اگر آقای احمدی به جهت غلبه احساسات نمی‌توانند بی‌طرفی را رعایت کنند، از بازی بعدی، مجری برنامه بازی‌های پرسپولیس نباشند.

به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها از صحبت‌های احمدی مبنی بر بحث برانگیز بودن اتفاقات داوری روی گل پرسپولیس ناراحت شده اند.

کد خبر : ۶۵۳۹۸
0
۰
ارسال نظر