اشتباه “نیوشا ضیغمی” در انتشار یک عکس خصوصی اش/ تصویر

نیوشا ضیغمی تصویری را از خود در آغوش همسرش با یک فیگور عاشقانه منتشر کرد.

اشتباه “نیوشا ضیغمی” در انتشار یک عکس خصوصی اش/ تصویر
کد خبر : ۷۹۵۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی در اینستاگرامش یکی از عکس های خصوصی خود را با همسرش در شمال منتشر کرد.

اشتباه "نیوشا ضیغمی" در انتشار یک عکس خصوصی اش/ تصویر

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که سال 89 ازدواج کرد و آرش پولادخان از تاجران نقره کشورمان همسر نیوشا ضیغمی است.

شغل همسر نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

ماجرای آشنایی نیوشا ضیغمی و همسرش از زبان خودشان

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

کد خبر : ۷۹۵۷۴
0
۰
ارسال نظر