اسکیت‌ باز قهرمان المپیک طرفدار پر و پا قرص BTS!!

یوزورو هانیو، اسکیت باز ژاپنی، با انتخاب آهنگ BTS برای اجرا بر روی یخ بار دیگر عشق خود به این گروه مشهور کره‌ای را ثابت کرده است.

اسکیت‌ باز قهرمان المپیک طرفدار پر و پا قرص BTS!!
کد خبر : ۱۵۶۰۹۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - قهرمان مسابقات المپیک برای دلیلی بسیار شیرین و دلگرم کننده آهنگی از گروه محبوب BTS را بر روی یخ اجرا کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، یوزورو هانیو قهرمان دو دوره از مسابقات اسکیت بر روی یخ المپیک در سال 2022 و در سن 27 سالگی از رقابت‌ حرفه‌ای در این رشته کناره گیری کرده است.

این ورزشکار اهل ژاپن با بیان هنری خاص خود و حرکات فنی سطح بالا و حرفه‌ای تأثیری غیرقابل انکار در این ورزش بر جای گذاشته است.

هانیو در زمان رقابت حرفه‌ای خود پنج رکورد جهانی به نام خود ثبت کرده و 19 رکورد جهانی قبلی را شکسته است.

او نه تنها به دلیل مهارت اسکیت باورنکردنی خود، بلکه به خاطر فروتنی و شخصیت مهربانش همواره مورد تمجید و عشق طرفداران این رشته قرار گرفته است.

اسکیت باز مشهور ژاپنی یوزورو هانیو

آرزو اسکیت باز قهرمان المپیک!

به عنوان یک اسطوره ورزشی منطقی است که یوزورو هانیو طرفدار اسطوره‌های رکوردشکن دیگر باشد و از فعالتیت‌های آن‌ها حمایت کند.

سال‌هاست که این ورزشکار خود را به عنوان یک آرمی پر و پا قرص معرفی کرده است. به گزارش وقت صبح هانیو در مستندی از زندگی خود به نام «Dream On Ice» علاقه خود به این گروه موفق را ابراز کرده بود.

«مدتی است که یک طرفدار پر و پا قرص گروه BTS هستم. همیشه در زمان اسکیت کردن به این فکر می‌کنم که کاش فرصتی داشته باشم و یکی از آهنگ‌های این گروه را بر روی یخ اجرا کنم.»

این مستند به نام «رویا بر روی یخ»که در سال 2021 منتشر شده است، اولین باری بود که هانیو به علاقه خود برای اسکیت کردن با یکی از آهنگ‌های این گروه اعتراف کرده بود.

هانیو همچنین در این مستند فاش کرد که از رقص جیمین یکی از اعضا گروه BTS برای حرکات اسکیت خود الهام می‌گیرد.

اگر چه مدتی است که یوزورو هانیو از رقابت حرفه‌ای در این رشته کناره گیری کرده است با این حال او همچنان با اجراهای بی‌نظیر خود بر روی یخ طرفداران را مسحور خود می‌کند.

مراسم بزرگداشت زلزله و سونامی توهوکو!

این اسکیت باز مشهور به تازگی در مراسمی به نام «Notte Stellata» ظاهر شده است. این مراسم برای یادآوری زلزله و سونامی توهوکو که در سال 2011اتفاق افتاده، برگزار شده است.

این مراسم برای راهی ایجاد امید در مناطق آسیب دیده از این تراژدی وحستناک است.

یوزورو هانیو که خود متولد منطقه توهوکو ژاپن است، شخصاً تحت تأثیر این تراژدی قرار گرفته است. به همین دلیل این اسطوره اسکیت، نمایشی برای بزرگداشت این روز و گرد هم آوردن مردم ترتیب داده است.

او برای این اجرا آهنگ مشهور «Dynamite» از گروه BTS را انتخاب کرد.

هانیو که برای این نمایش در کنار اسکیت بازهای مشهور دیگری مانند سوزوکی آکیکو اجرا کرده است، دلیل انتخاب این آهنگ را این چنین بیان کرده است. «این آهنگ برای مردمان زیادی در سراسر دنیا امید و لبخند به ارمغان آورده است.»

با اجرا این آهنگ یوزورو هانیو بلاخره به آرزو خود به عنوان یک آرمی رسید و آهنگ گروه مورد علاقه خود را بر روی یخ اجرا کرد.

کد خبر : ۱۵۶۰۹۰
0
۱
ارسال نظر