اسکارلت جوهانسون:من مثل یک گل ظریفم!

«اسکارلت جوهانسون» بازیگر سرشناس آمریکایی 38 ساله در مصاحبه جدیدش گفته است:«توییتر، فیس بوک و اینستاگرام برایم اعتیاد آور است و وقتی موبایل مادرم را دست میگیرم مثل یه بچه سه ساله جذبش میشوم!

اسکارلت جوهانسون:من مثل یک گل ظریفم!
کد خبر : ۱۶۲۴۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح- اسکارلت در ادامه در مورد حضور نداشتن در شبکه های اجتماعی عنوان کرده:« من روحیه ای لطیف دارم، من ذهنی لطیف دارم، من مثل یک گل ظریفم و خواندن نظرات مختلف مضطربم میکنه و این برای سلامت روان خوب نیست…».

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، اسکارلت به یاد آورده قبلا به مدت سه روز از حساب اینستاگرام شرکت خودش استفاده کرده و به پیج یکی از کارمندان دوستش سر زده و چیز هایی از جزئیات زندگی او براش اشکار شده و بیست دقیقه وقت خودش را تلف کرده است.

اسکارلت جوهانسون

او در پایان گفته است که نمیتواند جزئیات زندگی روزمره خودش را به صورت مداوم با دیگران به اشتراک بگذارد و ترجیح میدهد مردم کمتر به زندگی شخصی او دسترسی داشته باشند.

در سال 2011 عکسای برهنه اسکارلت از موبایلش هک شد و در اینترنت دست به دست شد، پس از تحقیق پلیس فدرال، هکر دستگیر شد و به 10 سال زندان محکوم شد.

ستاره دوست داشتنی از همسر سابق خودش « رومن داوریاک» یک دختر 8 ساله متولد آگست 2014 به نام « رز » دارد و از همسر فعلی خودش« کالین جاست» کمدین 40 ساله یک پسر 1 ساله متولد آگست 2021 به نام «کاسمو» دارد.

کد خبر : ۱۶۲۴۷۱
0
۰
ارسال نظر