استوری “نیوشا ضیغمی” گرد خاک به پا کرد/ عکس

نیوشا ضیغمی استوری مبهمی را در اینستاگرامش منتشر که که حواشی زیادی را به همراه داشت.

استوری “نیوشا ضیغمی” گرد خاک به پا کرد/ عکس
کد خبر : ۱۲۴۲۲۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح سینما که با سریال بی نشان بار دیگر به تلویزیون بازگشت با متنی شک برانگیز در استوری اینستاگرامش، باعث ایجاد حواشی مختلفی شد.

استوری "نیوشا ضیغمی" گرد و خاک به پا کر/ عکس

دلیل بازگشت نیوشا ضیغمی به تلویزیون

این بازیگر سینما و تلویزیون به خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا گفت: من هشت سال پیش کارم را با تلویزیون و مجموعه «در چشم باد» شروع کردم.

بعد از آن، متن‌های مختلفی را خواندم اما هیچ متنی نبود که من را ترغیب کند که سینما را رها کنم و به تلویزیون بیایم، کماینکه در چند ماهی که درگیر این کار بودم، چندین پروژه سینمایی را رد کردم؛ چون اساسا کسی نیستم که بتوانم دو پروژه را همزمان کار کنم.

در این مدت هم پروژه‌ای نبود که من را جذب کند تا این به تلویزیون بیایم اما در سریال «راستش را بگو» با متنی روبه‌رو شدم که متن خوبی بود و گروه خوبی کار می‌کردند.

من هم با خواندن این متن، حس خوبی داشتم و ترغیب شدم که دوباره به تلویزیون برگردم چون اساسا به مدیوم تلویزیون اعتقاد دارم اما در یک فضای خوب و فضایی که حرفی برای گفتن داشته باشد.

او تاکید کرد: من به دلیل مشغله‌ای که دارم، خیلی مخاطب جدی تلویزیون نیستم اما هیچ متن یا سریالی نبود که من را به عنوان مخاطب به خود جذب کند.

اما وقتی متن را خواندم، به قدری متن و فضای فیلمنامه را دوست داشتم که ترجیح دادم دوباره برگردم و با تلویزیون کار کنم. احساس می‌کنم مدیریت شبکه یک، خیلی هوشمندانه کارها را انتخاب می‌کند و متونی را انتخاب می‌کند که بازیگران سینما را تشویق می‌کند تا در تلویزیون کار کنند.

کد خبر : ۱۲۴۲۲۷
0
۰
ارسال نظر