استوری نفیسه روشن درباره تتلو؛ قوی‌ترین دارو برای یک انسان

در استوری نفیسه روشن تتلو آمده است : «در واقع واقعاً. قوی ترین دارویی که برای یک انسان وجود داره. یه انسان دیگه است.»

استوری نفیسه روشن درباره تتلو؛ قوی‌ترین دارو برای یک انسان
کد خبر : ۸۴۶۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - نفیسه روشن، بازیگر بخشی از آهنگ درواقع امیر تتلو خواننده ساکن ترکیه را منتشر کرد. کاربران فضای مجازی با توجه به محتوای استوری ، این ماجرا را مربوط به حواشی طلاق او می‌دانند. در استوری نفیسه روشن تتلو آمده است : «در واقع واقعاً. قوی ترین دارویی که برای یک انسان وجود داره. یه انسان دیگه است.»

این متنی که از نفیسه روشن استوری شده است.

بخوانید: پیام متفاوت یونیورسال به امیر تتلو ؛ سوپراستار با تتوی معنادار!

بخشی از آهنگ عاشقانه ای است که امیر تتلو بدون ناسزا منتشر کرده بود. تتلو لقب این آهنگ را «عاشقانه ای دیگر از امیر تتلو» گذاشته بود.

پیشتر حسن آقا میری هم از این آهنگ تتلو استفاده کرده بود. به گزارش وقت صبح آقامیری آهنگ در واقع را آهنگی "تمیز و عاشقانه" توصیف کرده بود.

حالا در اینستاگرام روشن این آهنگ تبلیغ شده است.

تصویر استوری نفیسه روشن درباره تتلو

در تصویر زیر استوری نفیسه روشن که مربوط به یکی از آهنگ های امیر تتلو به نام در واقع است را مشاهده می کنید.

این بخشی از تکست آهنگ در واقع محسوب می شود که عاشقانه بود.

عکس استوری نفیسه روشن تتلو

منظور نفیسه روشن از استوری اهنگ تتلو کیست؟

با توجه به حرف‌هایی که به نقل از نفیسه روشن در فضای مجازی در مورد طلاق او منتشر شد به نظر می‌رسد منظور نفیسه روشن از "یک انسان دیگر" همسرش باشد.

نفیسه روشن چندی پیش در اینستاگرام به این مساله اشاره کرده بود. به گزارش وقت صبح این بازیگر نوشته بود : «میخوام جلوي میلیونها بگم تو صبورترین و مهربون ترین مرد دنیا بودی/ با شعورترین و با ادب ترین/ ولي افسوس که گول اطرافيانو خوردیم.»

در متن آهنگ در واقع تتلو منظور معشوق است و اینکه گاهی تنها چیزی که حال انسان را خوب می‌کند، یک یار است. تتلو بارها در آهنگ هایش از این مفهوم استفاده کرده است.

تتلو هرچند از کلمات ناشایستی استفاده می کند و همواره انتقادات فراوانی بر او وارد است اما جالب است که به شدت به زندگی متعهدانه با همسر معتقد است.

یکی از هوادران تتلو در زیر کامنت های پست او نوشته : «هرچند خیلی وقتا بعضی از کارهات روی اعصابه ولی اینکه تعهد داری و می گی آدم فقط باید با همسرش راحت باشه و لباس باز جلوی غریبه نپوشه خیلی درسته.»

استفاده نفیسه روشن بازیگری که جزو سلبریتی های داخلی محسوب می شود از امیر تتلو جالب است. البته ممکن است این بیت او را تحت تاثیر قرار داده و یاد همسرش انداخته باشد و اصلا نداند از آهنگ در واقع تتلو استفاده کرده است.

دیگران دنبال می کنند:" اهنگ جدید تتلو بدون فش "!

لایو نفیسه روشن درباره محمدرضا گلزار

روشن چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود با انتشار یک لایو از حرفه خود و علاقه و ارادت خود به محمدرضا گلزار گفت. لایو نفیسه روشن را در ادامه خواهید دید.

ببنید: ویدئو| توضیحات جدید در مورد پخش شدن فیلم عروسی نفیسه روشن

اگر در مورد این مطلب نظری دارید برای ما ارسال کنید. اگر انتقاد یا سوالی دارید آدرس ایمیل را بگذارید و ما در وقت صبح پاسخگو خواهیم بود.

کد خبر : ۸۴۶۵
0
۰
ارسال نظر