استوری “شهاب حسینی” درباره کیان پیرفلک مو به تن همه سیخ کرد/ عکس

شهاب حسینی با انتشار یک استوری جنجالی نسبت به فوت کیان پیر فلک واکنش نشان داد.

استوری “شهاب حسینی” درباره کیان پیرفلک مو به تن همه سیخ کرد/ عکس
کد خبر : ۱۲۴۲۶۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، شهاب حسینی بازیگر مطرح ایرانی به تازگی خبر ازدواج تازه اش در همه پخش شده استوری بسیار دردناکی را در واکنش به فوت کیان پیر فلک منتشر کرد.

استوری "شهاب حسینی" درباره کیان پیرفلک مو به تن همه سیخ کرد/ عکس

شهاب حسینی در «کوهستان‌های دوردست»

شهاب حسینی در دومین تجربه بین‌‍المللی خود با «میترا تبریزیان» بعد از فیلم «غلام»؛ در لندن جلوی دوربین فیلم سینمایی «کوهستان‌های دوردست» می‌رود.

ورایتی نوشت شهاب حسینی بازیگر برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن ۲۰۱۶ بازیگر فیلم «کوهستان‌های دوردست» میترا تبریزیان شد.

این فیلم دومین فیلم بلند تبریزیان پس از «غلام» است که در آن شهاب حسینی هم بازی کرده بود و فیلم با تحسین منتقدان روبه‌رو به عنوان فیلم هفته انتخاب شده بود

«کوهستان‌های دوردست» داستانی درباره یک پسر ۱۲ساله است که در شهری کوچک در ایران زندگی می‌کند. وقتی او خیلی بچه بود مادرش ناپدید شد و حالا پدرش ازدواج کرده است.

او که در آرزوی محبت پدر است، پرنده‌اش را که زخمی بوده و او از آن مراقبت کرده بود، گم می‌کند و قصد دارد انتقام بگیرد.

این فیلم دومین فیلم بلند تبریزیان پس از «غلام» است که در آن شهاب حسینی هم بازی کرده بود و فیلم با تحسین منتقدان روبه‌رو و از سوی گاردین و آبزرور به عنوان فیلم هفته انتخاب شده بود. این فیلم در سینماهای انگلیس هم اکران شده بود.

«زادوک ناوا»؛ تهیه کننده «غلام» در لندن با شرکت استری داگ فیلمز تهیه‌کننده فیلم جدید تبریزیان خواهند بود. فیلمنامه «کوهستان‌های دوردست» را تبریزیان و سیروس مسعودی نوشته‌اند که در فیلم «غلام» هم با هم همکاری کرده بودند.

میترا تبریزیان هنرمندی ایرانی- انگلیسی است که به عنوان نویسنده و کارگردان فعالیت می‌کند و پیش از این سابقه ساختن فیلم کوتاه هم داشته است.

کد خبر : ۱۲۴۲۶۷
0
۰
ارسال نظر