استوری جالب الناز شاکردوست برای تولد پارسا پیروزفر/عکس

الناز شاکردوست با انتشار یک استوری تولد پارسا پیروز فر تبریک گفت.

استوری جالب الناز شاکردوست برای تولد پارسا پیروزفر/عکس
کد خبر : ۱۰۹۷۷۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، الناز شاکردوست با انتشار این عکس نوشت:

الناز شاکردوست با انتشار یک استوری تولد پارسا پیروز فر تبریک گفت.

«یک جایی از فیلم هست که تی تی به دکترابراهیم میگه : « تو "آدم خوبی" هستی! » اون دیالوگ رو از ته قلبم گفتم چون "پارسا پیروزفر" واقعاً انسان فوق العاده ای هست! امروز زادروز اوست برایش آرزوهای خوب کنیم.»

پارسا پیروزفر امروز 50 ساله شد.

پارسایی که مصاحبه نمی کند

بازیگر مهمان مامان که در این فیلم توجه ها را به خود جلب نمود، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که او را متفاوت از باقی بازیگران نموده است، او اصلا اهل جنجال و حاشیه نیست و در طول فعالیتش با هیچ نشریه ای مصاحبه نکرده است اما اواسط سال 83 یکی از روزنامه ها مصاحبه ای با این بازیگر منتشر کرد که پارسا پیروزفر آن را تکذیب نمود و عنوان کرد، خبرنگاری با او برای تکمیل بیوگرافی اش تماس گرفت، در اواسط گفتگو پارسا پیروزفر متوجه می شود که این گفتگو شکل مصاحبه را به خود گرفته و متوجه رودست خوردنش می شود و تلفن را قطع می کند.

سال بعد برای رفع ابهامات با مجله ی دیگری مصاحبه انجام می دهد اما زمان دیدن متن مکتوب مصاحبه قبل از چاپ برای گرفتن تایید پشیمان می شود و تاکنون از او گفتگوی موثقی پخش نشده است.

پارسا پیروزفر متولد 22 شهریور 1351 در تهران ، بازیگر و کارگردان تئاتر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد که بجز نقاشی و بازیگری یک مجسمه ساز موفق می باشد.

کد خبر : ۱۰۹۷۷۲
0
۰
ارسال نظر