استوری‌ بی‌ادبانه نفیسه روشن به تدوینگر شب‌های مافیا

خانم روشن اگر به چه نکاتی توجه می‌کرد، احتمال بروز چنین واکنشی را می‌توانست کاهش دهد؟

استوری‌ بی‌ادبانه نفیسه روشن به تدوینگر شب‌های مافیا
کد خبر : ۱۸۶۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، نرگس عزیزی، کارشناس‌ارشد مشاوره در خراسان نوشت: شاید شما هم استوری «نفیسه روشن»، بازیگر زن در انتقاد از تدوین گر شب‌های مافیا را دیده باشید.

او به این دلیل که در بخش پشت‌صحنه برنامه، مصاحبه‌اش را قرار ندادند، عصبانی شده و با عبارت‌های توهین‌آمیز و در یک مورد بسیار زننده ، به این ماجرا واکنش نشان داده است.

فحاشی نفیسه روشن جنجالی شد.

استوری‌ که بیش از هر چیز عصبانیت کنترل نشده خانم بازیگر را نشان می‌دهد. هرچند عصبانی شدن چیز عجیبی نیست و همه ما این تجربه را بارها و بارها در زندگی داشته‌ایم.

اما توهین به دیگری و انتشار آن‌ها واکنشی نیست که انتظار آن را داشته باشیم. اما چه‌طور می‌توانیم از وقوع چنین واکنش‌های شدیدی پیشگیری کنیم و خانم روشن اگر به چه نکاتی توجه می‌کرد، احتمال بروز چنین واکنشی را می‌توانست کاهش دهد؟

منکر عصبانیت خود نشوید

همه ما بارها شنیده‌ایم و باور داریم که به وقت عصبانیت نباید تصمیم‌های مهم بگیریم، نباید کاری را شروع کنیم و … اما باز هم مرتکب این اشتباه می‌شویم.

اگر کمی دقیق شوید، می‌بینید که یکی از عوامل این موضوع، اصرار به این است که «نه اون قدرها هم عصبانی نیستم، فقط کمی دلخورم»، «اصلش گذشته، الان آرومم» و … اگر در عوض انکار بپذیریم که اتفاقا خیلی عصبانی هستیم، آن وقت راحت‌تر می‌توانیم بپذیریم که بهتر است برای انجام کارها، کمی تامل کنیم.

تمایل به اقدام را مدیریت کنید

یکی از واکنش‌های طبیعی ما به عصبانیت، تمایل ما به اقدام در چنین زمان‌هایی است. ما به وقت عصبانیت، ناگهان انرژی زیادی در بدن خودمان حس می‌کنیم و تمایل شدیدی برای انجام کار داریم.

برای مدیریت این تمایل شدید، با خودتان قرار بگذارید که به وقت عصبانیت دست کم سه گزینه برای خودتان تعریف و بعد از ارزیابی این گزینه‌ها از بین آن سه، یکی را انتخاب کنید.

کد خبر : ۱۸۶۸۱
0
۰
ارسال نظر