استفاده از “مترو” برای این افراد رایگان اعلام شد!

بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است.

استفاده از “مترو” برای این افراد رایگان اعلام شد!
کد خبر : ۱۱۲۴۱۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبگزاری ایسنا، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از اعزام قطارهای فوق العاده در صورت ازدحام مسافران خبر داد.

عباسی نامی در جلسه ستاد استقبال از مهر در مورد تمهیدات شرکت بهره برداری مترو برای مهرماه گفت: بنا بر اعلام شهردار تهران در هفته ابتدای مهرماه مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است که دانش آموزان از طریق لباس مدرسه و دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی می توانند از این امکان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی صورت گرفته، آمادگی لازم برای اعزام قطارهای فوق العاده وجود دارد، افزود: همچنین برنامه ریزی برای اجرای پایین ترین سرفاصله یعنی سه و نیم دقیقه در ساعت پیک صبح و عصر در خطوط هفتگانه پیش بینی شده است.

نامی با تاکید بر اینکه انجام تعمیرات و بازدیدهای دوره‌ای و ویژه از قطارها در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: ۱۲ پله برقی در ایستگاه‌های مترو خراب بود که از ششم شهریورماه که به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم این پله ها تعمیر و وارد مدار بهره برداری شده است؛ اما در اغتشاشات اخیر، سه دستگاه پله برقی متوقف شد.

وی با اشاره به پارک قطارهای آماده در پایانه ها جهت پوشش سریع خرابی احتمالی قطارها از استقرار تیم های تعمیراتی برای رفع نواقص و خرابی احتمالی خبر داد و گفت: همچنین سرویس دهی مترو از ایستگاه گلشهر به هشتگرد و بالعکس از ساعت ۱۵ به ۱۸ افزایش یافته است.

کد خبر : ۱۱۲۴۱۰
0
۰
ارسال نظر