استعدادیابی یا بازاریابی؟ / آیا احسان علیخانی به مخاطب عصر جدید حقه زد؟

یکباره روی صحنه «عصر جدید» آمدن هومن یارمحمدی از میان تماشاگران و دریافت چهار رای سفید و رفتن به مرحله بعد با زنگ طلایی احسان علیخانی بدون طی کردن سایر مراحل مانند دیگر شرکت‌کنندگان، ترفندی برای بالابردن جذابیت این برنامه پس از حواشی مربوط به ماجرای تارا صبی بود؟!

استعدادیابی یا بازاریابی؟ / آیا احسان علیخانی به مخاطب عصر جدید حقه زد؟
کد خبر : ۸۳۷۵۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خراسان، کشف استعداد از میان تماشاچیان؟! قسمت یازدهم فصل سوم مسابقه «عصر جدید» که شامگاه یکشنبه، ۲۱ فروردین پخش شد با یک اتفاق عجیب و حاشیه‌ای همراه بود.

احسان علیخانی با اشاره به این که تعداد زیادی از ویدئوهای ارسالی مربوط به استعداد خوانندگی بوده، خطاب به تماشاچیان پرسید چه کسانی تصور می‌کنند که استعداد خوانندگی دارند؟

سپس یکی از تماشاگران حاضر در سالن را انتخاب کرد تا برای نمایش استعداد خود روی صحنه بیاید. سپس قطعه «نفرین» که علیخانی اعلام کرد به صورت تنظیم شده موجود است، پخش شد و این تماشاچی که در زمینه خوانندگی و نوازندگی نیز تجربه داشت، شروع به خواندن کرد.

احسان علیخانی به مخاطب عصر جدید حقه زد

در نهایت قرار بر این شد که داوران هنگام اجرا به هومن یارمحمدی رای بدهند و او پس از کسب چهار چراغ سفید در فینال قسمت ۱۱ حاضر شد. نکته عجیب این بود که احسان علیخانی با زنگ طلایی خود، هومن یارمحمدی را به مرحله بعد فرستاد!

طبق قوانین مسابقه، شرکت‌کنندگان باید مراحل ارسال ویدئو، راستی‌آزمایی، پذیرفته شدن و تمرین را طی کنند، بنابراین حضور یارمحمدی در جمع شرکت‌کنندگان و برندگان «عصر جدید» عادلانه نیست.

طبق آن‌چه در واکنش‌های مخاطبان دیده می‌شود نیز بسیاری از کاربران انتخاب این فرد را اتفاقی ندانسته و آن را اتفاقی از پیش تعیین شده برای بالا رفتن جذابیت مسابقه و کنار زدن برخی حواشی مانند ماجرای دختر نابینا دانسته‌اند.

کد خبر : ۸۳۷۵۰
0
۰
ارسال نظر