از وعده تا عمل در ” پایتخت 6″

سیروس مقدم گفت: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که آن قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا «پایتخت ۶» به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

از وعده تا عمل در ” پایتخت 6″
کد خبر : ۳۹۳۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

کارگردان سریال «پایتخت» از تلاش گروه سازنده این سریال برای به سرانجام رساندن قسمت‌های باقیمانده فصل ششم این سریال و رساندن آن به نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

سیروس مقدم گفت: در تلاشیم ادامه «پایتخت ۶ » را به نوروز برسانیم و به همین خاطر احتمالا قسمت‌های باقیمانده آن که ۲ یا ۳ قسمت خواهد بود، ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: طبق قولی که به مردم داده بودیم تلاش می‌کنیم که آن قسمت‌های باقیمانده از سریال را آماده کنیم تا «پایتخت ۶» به انتها برسد و در نوروز سال آینده روی آنتن برود.

کارگردان «پایتخت» درباره شروع کار فیلمبرداری سریال گفت: فیلمبرداری را از اوایل بهمن آغاز می‌کنیم و تقریبا ادامه همان داستان قبلی با کمی تغییرات ساخته خواهد شد.

مقدم افزود: گردآوری تمام بازیگران قبلی به شدت کار سختی است، ولی چون همه عوامل دوست دارند به قولی که به مردم دادند وفادار بمانند خودشان را هماهنگ و تنظیم کردند که مدتی در خدمت این طرح باشند و کار انجام شود.

وی درباره ساخت «پایتخت ۷» هم گفت: «پایتخت ۷» را سال آینده خواهیم ساخت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر : ۳۹۳۲
0
۰
ارسال نظر