از ملیسا ذاکری و زندگی خصوصی‌اش چه می‌دانیم؟

ملیسا ذاکری بازیگر جوان ایرانی متولد ۲۲ شهریورماه ۱۳۷۱ در شهر تهران می‌باشد.

از ملیسا ذاکری و زندگی خصوصی‌اش چه می‌دانیم؟
کد خبر : ۴۴۳۲۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ساعد، وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است.

شروع فعالیت ملیسا ذاکری

وی دوره‌های بازیگری موسسه کارنامه را گذراند و از طریق این موسسه برای بازی در فیلم «مردن به وقت شهریور» به هاتف علیمردانی معرفی شد.

کار حرفه‌ای ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری با فیلم سینمایی «مردی که حذف شد» اولین کار حرفه‌ای خود را تجربه کرد. وی در این فیلم نقش دختری ۳۰ساله بنام «راحله» را ایفا می‌کرد که خود، این دختر را رازآلود و درونگرا توصیف می‌کند.

بعد از ایفای نقش کوچکی در «مردن به وقت شهریور»، هاتف علیمردانی بار دیگر از او برای بازی در فیلم «کوچه بی‌نام» دعوت کرد. در این کار وی نقش «نسیبه» دختری که دچار یک عشق ممنوع می‌شود را به تصویر کشید.

بازیگران مورد علاقه ملیسا ذاکری

در میان بازیگران طرفدار مرحوم خسرو شکیبایی، سوسن تسلیمی و فاطمه معتمد آریاست. همیشه دوست داشته که در کنار یکی از این سه هنرمند بازی کند که این آرزویش در فیلم سینمایی آباجان محقق شد و در کنار فاطمه معتمد آریا به ایفای نقش پرداخته است.

ملیسا ذاکری و زندگی خصوصی‌اش روشن شد.

علایق ورزشی ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری یک گیاهخوار و ورزشکار است و علاقه‌ی زیادی به هنر رقص دارد. در ورزش‌ها علاوه بر رقص باله، تنیس و بدمینتون هم دنبال می‌کند.

تیم مورد علاقه ملیسا ذاکری

من تا یک سنی پرسپولیسی بودم و بعدش طرفدار استقلال هم شدم، زیاد اهل فوتبال نیستم ولی بازی‌های تیم ملی را نگاه می‌کنم، یک دوره کوتاهی بصورت حرفه‌ای اسب سواری کار کردم!

تعذیه روزانه ملیسا ذاکری

رژیم غذایی دنبال نمی‌کنم، من معمولاً صبح‌ها یک لیوان شیر و مقداری حلوا ارده می‌خورم، نهار مقداری برنج و خورشت م ی خورم و عصرها هم معمولاً یک لیوان چای سبز و یا دم نوش پونه و گل گاوزبان می‌خورم، شب‌ها هم به جز میوه اصلاً چیزی نمی‌خورم

جراحی زیبایی ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری اعتقادی به عمل‌های زیبایی ندارد و از نظرش اغلب عمل‌های زیبایی بینی یک شکل و حتی هم بوتاکس لب‌ها هم شبیه به هم است و افراد با جراحی شبیه به یکدیگر شده اند. از نظر ملیسا الزاماً جراحی زیبایی روی هر فردی نتیجه‌ی مثبتی نخواهد داشت.

همسر ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است. در مورد ازدواج وی شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شد اما هیچ کدام صحت ندارد.

صفحه شخصی ملیسا ذاکری

ملیسا ذاکری با آیدی در اینستاگرام عکس‌های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه‌اش به اشتراک می‌گذارد.

کد خبر : ۴۴۳۲۱
0
۰
ارسال نظر