از دیدن چهره دختر “ابرو گوندش” از شوهر ایرانی اش شوکه می شوید/ عکس

تصویری از ابرو و دخترش آلارا ضراب منتشر شد که چهره اش شباهتی عجیبی به این خانم خواننده دارد.

از دیدن چهره دختر “ابرو گوندش” از شوهر ایرانی اش شوکه می شوید/ عکس
کد خبر : ۱۷۱۹۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، عکسی جالب و دیدنی از ابرو گوندش یکی از خوانندگان بسیار معروف ترکیه ای در کنار دخترش که از همسر چهارمش رضا ضراب است در فضای مجازی منتشر شد.

عکسی جالب و دیدنی از ابرو گوندش یکی از خوانندگان بسیار معروف ترکیه ای در کنار دخترش که از همسر چهارمش رضا ضراب است در فضای مجازی منتشر شد.

ازدواج های متعدد ابرو گوندش

ابرو اولین بار در سال ۱۹۹۰ و در ۱۶ سالگی با شخصی به نام حمدی واردار ازدواج کرد ولی این زوج تنها پس از شش ماه از هم جدا شدند.

وی سپس در سال ۱۹۹۵ با سردار اورتاچ که یکی از خوانندگان معروف ترکیه است، آشنا شد و تا سال ۲۰۰۰ با یکدیگر رابطه داشتند ولی ارتباط آنها به ازدواج ختم نشد.

پس از جدایی از این خواننده ترک، وی با عمر دوراک که یک وکیل دادگستری بود آشنا شد و قرار بود در سال ۲۰۰۲ با هم ازدواج کنند ولی ازدواج آنها با سکته مغزی گوندش و دوری او از فعالیت های هنری اش همزمان شد و پس از بهبودی از بیماری از هم جدا شدند.

ابرو برای بار سوم در سال ۲۰۰۵ با عثمان تارکر که یکی از هنرمندان ترکیه بود ازدواج کرد ولی زندگی مشترک آنها تنها هشت ماه دوام داشت.

در نهایت در فوریه سال ۲۰۱۰ چهارمین ازدواج ابرو با یک تاجر ثروتمند ایرانی و اهل تبریز به نام رضا ضراب رغم خورد. حاصل ازدواج گوندش و ضراب دختری به نام آلارا است.

کد خبر : ۱۷۱۹۷۴
0
۰
ارسال نظر