ازدواج پنهانی “آیشواریا” جنجال به پا کرد!

یک روزنامه نگار درباره ازدواج عجیب و پنهانی “آیشواریا رای” ستاره زیبای بالیوود با یک درخت حقایقی را منتشر کرد که بسیار خبر ساز شد.

ازدواج پنهانی “آیشواریا” جنجال به پا کرد!
کد خبر : ۴۶۷۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ اگر شما هم پی گیر زندگی شخصی سلبریتی های خارجی باشید حتما خبر ازدواج آیشواریا رای، قبل از ازدواج با پسر " آمیتا باچان " سوپراستار بالیوود را شنیده اید اما اینکه ماجرای این ازدواج چه بود و چقدر حقیقت داشته، ممکن است برایتان همچنان سوال باقی مانده باشد.

عقاید و خرافات خاص مردم هند، از گذشته تا به امروز دلیل تعجب بسیاری از مردم جهان و عامل بسیاری از اتفاقات عجیب و غریب بوده است و این خرافات دقیقا ازدواج اول " آیشواریا " را به نوعی بخود گره زده است.

سال 2006 شایعه ازدواج " آیشواریا " با یک درخت، بر سر زبان ها افتاد. ازدواجی که پس از گذشت بیش از 15 سال از آن همچنان به صورت یک مسئله ی روشن نشده باقی مانده است اما یک روزنامه نگار در مورد پشت پرده ی این ازدواج حقایقی را منتشر کرد که در این بخش خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: عکس/ دوستی جالب توجه محمدرضا گلزار و بازیگر هندی زیبارو

ازدواج آیشواریا با یک درخت به دلیل نحسی!

خبرنگار روزنامه DNA هندوستان در این مورد گفت:طبق گفته ی نزدیکان خانم بازیگر، " آیشواریا " به دلیل سیاره ماه تولدش نحسی دارد و این میتواند به سلامت و طول عمر همسرش آسیب بزند.

در واقع " آیشواریا " جزو افرادی است که سیاره ی ماه تولدشان مریخ است و این افراد در طالع بینی هندی نحس محسوب میشوند و به آنها " مانگلیک / maanglik " گفته می شود و به همین دلیل ازدواج با او باید با اجرای مراسم خاص سنتی انجام میشد و او پیش از ازدواج با همسر آینده اش، ابتدا بایستی با یک درخت که فقط باید از نوع درخت موز می بود، ازدواج میکرد.

برای اجرای این رسم و باور قدیمی، " آبیشک باچان و آیشواریا رای " به یک معبد در شهر مشهور " واراناسی " رفتند تا سنت قدیمی اجرا شده و آنها شرایط ازدواج با هم را پیدا کنند.

خبرگزاری های بسیاری برای روشن شدن این خبر، از " آمیتا باچان " و حتی " آیشواریا " در این باره سوال کردن اما هیچ یک از آنها این خبر را نپذیرفته و آن را یک شایعه دانستند.

کد خبر : ۴۶۷۲۲
0
۰
ارسال نظر