ازدواج “سلبریتی‌های معروف” با زن‌ بزرگتر از خودشان

در کشورهای مختلف چند زمانی است که اسم های سلبریتی های معروفی به گوش می رسد که با زن های بازرگتر از خودشان ازدواج کرده اند.

ازدواج “سلبریتی‌های معروف” با زن‌ بزرگتر از خودشان
کد خبر : ۳۵۸۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از آخرین خبر، ازدواج سلبریتی های معروف با زن های بزرگتر از خودشان در چند سال اخیر بسیار به چشم می خورد و موضوع جیبی نیست.

بارت فروینلیک و جولین مور

جولین مور یک سال پس از جدا شدن از همسر اولش، در سال ۱۹۹۵ بارت فروینلیک را ملاقات کرد و آن‌ها در سال ۲۰۰۳ رسما ازدواج کردند. در زمان آشنایی جولین ۳۵ و بارت ۲۶ ساله بود.

این زوج آشنایی با هم را مدیون کار کردن در فیلم "The Myth Of Fingerprints" هستند که جولین مور در آن بازی می‌کرد و فروینلیک وظیفه کارگردانی را به عهده داشت. زندگی مشترک جولین و بارت هنوز هم ادامه دارد و ثمره آن ۲ فرزند بوده است.

تئو ساراپو و ادیت پیاف

ادیت پیافِ معروف در سال ۱۹۶۲ با تئوفانیس لامبوکاس (که معمولا او را با نام هنری‌اش، تئو ساراپو می‌شناسند) ازدواج کرد. این ازدواج البته هرچند که به طلاق منجر نشد، اما پایان تلخی داشت. تنها پس از یک سال زندگی مشترک، ادیت پیاف در سال ۱۹۶۳ از دنیا رفت.

تئو در حدود دو دهه از ادیت کوچکتر بود، اما این تفاوت سن عجیب هرگز مانع شادی این دو نفر نشد. این زوج خوشبخت در برخی از آخرین کنسرت‌های پیاف فقید با هم به روی صحنه رفتند و اجرای مشترک داشتند.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا

رابطه نیک و پریانکا از یک پیام آغاز شد. ظاهرا نیک جوناس در سپتامبر ۲۰۱۶ در توئیتر پیامی با این مضمون برای پریانکا که ۱۰ سال بزرگتر از اوست، فرستاده است:" تمام دوستان مشترکمان عقیده دارند ما باید با هم ملاقات کنیم! "

اینطور که مشخص است نقشه نیک جوناس جواب داده است و پس از آن پیام، پریانکا شماره تلفنش را به نیک داده است. رابطه این دو در می ۲۰۱۸ به رسانه‌ها راه پیدا کرد و پس از آن خیلی زود یعنی در اول دسامبر همان سال ازدواج کردند.

جیسون موموا و لیسا بونِت

این دو بازیگر در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند و تا به امروز همراه ۳ فرزندشان با هم زندگی می‌کنند. جالب است بدانید هرچند این دو در یک کلاب موسیقی جز در لوس‌آنجلس برای اولین بار ملاقات کردند، اما جیسون از ۸ سالگی و زمانی که تصویر لیسا را برای اولین بار در تلویزیون دید، عاشق او بوده است.

زمانی که به رابطه آن‌ها نگاهی می‌اندازید، گویی اختلاف سن ۱۲ ساله (لیسا ۱۲ سال از جیسون بزرگتر است) هیچ اثری روی زندگی مشترکشان نگذاشته است. جیسون و لیسا در حال حاضر به همراه لولا و ناکوا (فرزندان مشترکشان) و زویی (فرزند لیسا از ازدواج قبلی) روز‌ها را می‌گذرانند و دست‌کم تصاویر خبر از خوشبختی آن‌ها می‌دهد.

هیو جکمن و دبورا لی فِرنِس

این دو با ۱۳ سال اختلاف سن در سال ۱۹۹۶ ازدواج کردند و بر خلاف بیشتر ازدواج‌های هالیوودی، تا به امروز کنار هم زندگی می‌کنند. هیو و دبورا در سر صحنه یک درام استرالیایی به نام کورلی (Corelli) برای اولین بار ملاقات کردند و ظاهرا تنها پس از دو هفته، هیو جکمن به این اطمینان رسیده بود که دختر رویاهایش را پیدا کرده است.

هیو جکمن تنها پس از ۴ ماه آشنایی از دبورا درخواست ازدواج کرد و با وجود علاقه هر دو به داشتن فرزند، به دلیل مشکلات پزشکی تصمیم گرفتند کودکانی را به سرپرستی بپذیرند. در سال ۲۰۰۰ این زوج سرپرستی اولین فرزندشان یعنی اسکار را پذیرفتند و ۵ سال بعد از همین راه دختری به نام اِوا هم به خانواده آن‌ها اضافه شد.

تام کالیتز و هایدی کلوم

هایدی کلوم از همسرش تام کالینز ۱۷ سال بزرگتر است، اما ظاهرا سن برای این دو نفر به معنی واقعی کلمه تنها یک عدد است.
اولین شایعات درباره رابطه این دو در سال ۲۰۱۸ و با انتشار تصاویری از آن‌ها در روزنامه‌ها آغاز شد. تنها اندکی بعد هایدی و تام دور از چشم رسانه‌ها ازدواج کردند و از آن زمان تا امروز تمام تصاویر این زوج غرق در شادی و رضایت است.

هایدی کلوم همان طور که احتمالا می‌دانید یک مدل آلمانی آمریکایی است و همسر موزیسینش تام، نوازنده گیتار، ترانه نویس و البته تهیه کننده موسیقی متولد آلمان است.

امانوئل مکرون و بریجیت ترونو

امانوئل مکرون را حتما می‌شناسید. او یک سیاستمدار فرانسوی است که در سال ۲۰۱۷ موفق شد به سمت ریاست جمهوری فرانسه برسد. البته جز رییس جمهور فرانسه بودن دلیل دیگری که باعث سر زبان افتادن نام مکرون می‌شود اختلاف سنی ۲۴ ساله بین او و همسرش است. ا

گر داستان زندگی هیچ کدام از سلبریتی‌های این مقاله نتوانسته نظرتان را نسبت به ازدواج یک مرد با زنی بزرگتر از خودش عوض کند، احتمالا این یکی می‌تواند.

کد خبر : ۳۵۸۹۳
0
۰
ارسال نظر