ازدواج خانم خواننده “لانا دل ری” پس از شکست عشقی‌های متعدد!

لانا دل ری خواننده مشهور و محبوب آمریکایی خبر خوشحال کننده ازدواج خود با مدیر موسیقی ایوان وینیکر را به اشتراک گذاشته است.

ازدواج خانم خواننده “لانا دل ری” پس از شکست عشقی‌های متعدد!
کد خبر : ۱۶۱۱۸۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - لانا دل ری خواننده 37 ساله به درخواست ازدواج ایوان وینیکر، مدیر موسیقی و نوازنده، جواب مثبت داده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ترانه سرای مشهور آمریکایی که هفته گذشته نهمین آلبوم استودیویی خود را با نام «Did You Know That There's a Tunnel Under Ocean Blvd» را منتشر کرده است، رابطه عاشقانه خود با ایوان وینیکر را تا این لحظه تا حد زیادی مخفی نگه داشته است.

با این حال که لانا دل ری و ایوان وینیکر ماه‌ها پیش خبر رابطه احساسی خود را تایید کرده‌ بودند تا به حال تنها چند بار در کنار یکدیگر دیده شده‌اند.

این زوج حتی به سختی درباره رابطه خود در شبکه‌های اجتماعی نیز صحبت کرده‌اند.

لانا دل ری زمانی شایعات نامزدی خود با ایوان وینیکر که سهام دار شرکت Range Media است را آغاز کرد که در مراسم زنان در موسیقی به میزبانی بیلبورد در تاریخ 1 مارس رخ داده بود، با یک جرقه الماس بزرگ در دستش دیده شد.

ایوان وینیکر 40 ساله نیز پس زمینه موسیقیایی دارد و قبلاً در گروهی به نام Steel Train با حضور ترانه سرا و تهیه کننده مشهور جک آنتونوف حضور داشته است.

آنتونوف در چندین پروژه موسیقی لانا دل ری با او همکاری داشته است، از جمله آلبوم او که در سال 2019 منتشر شده است به نام «"Norman F-king Rockwell» و همچنین آلبوم او به نام «Chemtrails Over the Country Club» در سال 2021.

این دو هنرمند همچنین در جدیدترین پروژه لانا دل ری که در تاریخ 24 مارس منتشر شده است نیز با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

شکست عشقی‌های متعدد خانم خواننده!

لانا دل ری پیش از شایعات رابطه عاشقانه خود با وینیکر با جک دوناهو، در ارتباط بوده است. بر طبق شایعات در اوایل سال 2022 به مدت چند ماه با خواننده 33 ساله گروه «Salem» 33» در ارتباط بوده است.

قبل از آن نیز لانا دل ری پس از آشنایی در یک برنامه دوستیابی در سال 2020، با کلیتون جانسون خواننده سبک کانتری در رابطه بود. به گزارش وقت صبح بر طبق شایعات این زوج در اواخر همان سال نامزد کردند، با این وجود در نهایت تز یکدیگر جدا شدند.

لانا دل ری همچنین از سال 2011 تا 2014 با خواننده و ترانه سرای اسکاتلندی بری-جیمز اونیل در ارتباط بوده است است.

او از سال 2014 تا 2015 با عکاس ایتالیایی فرانچسکو کاروزینی ارتباط داشت و در سال 2017 رابطه عاشقانه کوتاه مدتی با رپر آمریکایی، جی ایزی داشت.

لانا در سال 2020 با cop Sean "Sticks" Larkin بر روی فرش قرمز مراسم گرمی دیده شد با این حال، آنها تنها چند ماه بعد از یکدیگر جدا شدند.

کد خبر : ۱۶۱۱۸۸
0
۰
ارسال نظر