“ادل” دوباره نامزد کرد!

ادل خواننده سرشناس ۳۳ ساله که مدتی است با ریچ پاول ایجنت ورزشی ۳۹ ساله وارد رابطه شده حالا شایعه نامزدی‌اش با او در رسانه منتشر شده است.

“ادل” دوباره نامزد کرد!
کد خبر : ۵۶۴۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین ها این شایعه پس از آن بوجود آمده که جمعه گذشته ادل حین ترک یک استودیو در لندن حلقه‌ای در دست چپش داشته است.

ادل، ریچ پاول و یا نزدیکان آنها هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده‌اند.

گفتنی است «اَدل» (Adele) خواننده و ترانه سرای مشهور بریتانیایی، بعد از ۳ سال ازدواج و ۷ سال زندگی مشترک اعلام کرد که از همسر خود، سایمون کونکی، جدا شده است.

در بیانیه ای که توسط وکیل او منتشر شد چنین آمده است: «اَدل و شریک زندگی اش از هم جدا شده اند. آن ها به بزرگ کردن پسرشان با عشق در کنار هم متعهد هستند. مانند همیشه آن ها می خواهند که همه چیز شخصی باقی بماند».

بنی تارنتینی و کارل فیش، سخنگویان اَدل گفته اند که این ستاره دنیای موسیقی هیچ صحبت دیگری در این مورد نخواهد داشت.

اَدی، ۳۰ ساله، در سال ۲۰۱۶ و پس از ۵ سال نامزدی و زندگی مشترک با کونکی که یک فعال خیریه و امور بشردوستانه بود ازدواج کرد.

ازدواج ادل

بر اساس شایعات، اَدل در سال ۲۰۱۱ و زمانی که کونکی ۴۴ ساله موسسه Drop4Drop را تاسیس کرده بود با او آشنا شد.ا

ین دو همان سال با هم نامزد کردند اما هیچ کدام این رابطه را تایید نکرد تا اینکه یک سال بعد و روی استیج، اَدل خطاب به طرفدارانش چنین گفت: «من ازدواج کرده ام».

این دو یک پسر ۶ ساله به نام آنجلو دارند. این خواننده مشهور هنگامی که در مارس ۲۰۱۷ در سالنی در شهر بریزبین، استرالیا در مورد فرآیند نوشتن آهنگ بسیار معروف و پرطرفدار «کسی مثل تو» (Someone Like You) صحبت می کرد از رابطه خود با کونکی پرده برداشت.

کد خبر : ۵۶۴۴۰
0
۰
ارسال نظر