ادعای عجیب شوهر اول “جنیفر لوپز”

شوهر اول جنیفر لوپز ادعا کرده که جنی با بن افلاک نیز نخواهد ماند و تا 7 بار ازدواج خواهد کرد.

ادعای عجیب شوهر اول “جنیفر لوپز”
کد خبر : ۱۰۱۷۵۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، هنگامی که جنیفر لوپز و بن افلک، تقریبا ۲۰ سال پس از لغو اولین ازدواجشان، در اوایل این ماه در مراسمی در لاس وگاس ازدواج کردند، اتفاق احساسی خوبی به نظر می رسید و شاید ثابت می کرد که عشق واقعی ارزش انتظار را دارد.

جنیفر لوپز ۵۳ ساله در حالی که سه ازدواج ناموفق را پشت سر گذاشته بود، سرانجام با مردی که او را نیمه گمشده خود می نامد ازدواج کرد و گفت: «شاید بهترین لحظه زندگی خود را در لاس وگاس ساعت دوازده و نیم صبح در تونل بیابید.

عاشق رانندگی با بچه هایتان و کسی باشید که زندگیتان را برای همیشه با او سپری خواهید کرد».

اوجانی نوآ شوهر اول جنیفر لوپز کیست؟

اما در حالی که جهان مجذوب داستان عاشقانه «بنیفر» (لقبی که رسانه ها به این زوج عاشق داده اند) شده است، این خبر زخم‌های قدیمی را برای یک مرد باز کرده است.

اوجانی نوآ، شوهر اول جنیفر لوپز، امروز دنیایی به دور از زرق و برق و اخبار هالیوود دارد. اما جی لو به او نیز گفته بود که می‌خواهد برای همیشه با او زندگی کند؛ اما به گفته نوآ، جنیفر، سه شوهر و پنج نامزد را پس از او تجربه کرد.

شوهر اول جنیفر لوپز در حال حاضر می‌گوید: «من برای او و بن بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، اما فکر نکنم که دوام بیاورند. جن عاشق بودن را دوست دارد اما شش بار نامزد کرده است.

بن شوهر شماره چهار است. من شوهر شماره یک بودم و او به من گفت که عشق زندگی او هستم. جنیفر در شب عروسی به من هم گفت که برای همیشه با هم خواهیم بود.»

اوجانی نوآ ۴۸ ساله، به ندرت در مورد رابطه پرشور خود و جنیفر لوپز صحبت کرده است. آنها در سال ۱۹۹۸ طلاق گرفتند، اما تا سال ها دوستی خود را حفظ کردند.

این زوج در نهایت زمانی که در سال ۲۰۰۵ اوجانی، بدون تشریفات از مدیریت رستوران جنیفر لوپز کنار گذاشته شد، با هم اختلاف پیدا کردند. او برای اخراج ناعادلانه شکایت کرد و پرونده به پایان رسید. اوجانی به میامی بازگشت و از زمان ازدواجش با لوپز، تنها یک بار به ازدواج نزدیک شده است.

جنی هفت یا هشت بار ازدواج خواهد کرد

او می گوید: «من فکر می کنم او هفت یا هشت بار ازدواج خواهد کرد. بعید می دانم که او با یک نفر کنار بیاید. او تلاش می کند که دائماً در زندگی حرفه‌ای‌اش از مرحله ای به مرحله بعد پیشزفت کند، به همین دلیل است که سه دهه فعالیت حرفه‌ای داشته است، اما در زندگی خصوصی‌اش نیز همینطور پیش می‌رود.

سال‌ها احساس می‌کردم که سوختم و نابود شدم.

من فکر می کنم اگر آن همه آدم در اطرافش نبودند، ممکن بود هنوز با هم باشیم. اما من زندگی ام را دارم و خوشحالم. من هنوز به عشق اعتقاد دارم و امیدوارم جن بالاخره عشقی را که به دنبالش بود پیدا کرده باشد».

کد خبر : ۱۰۱۷۵۷
0
۰
ارسال نظر