اتفاقی وحشتناک برای “خانم سوپر مدل” او را خانه نشین کرد/ عکس

عمل زیبایی لیندا اوانجلیستا را به طرز وحشیانه‌ای از ریخت انداخته و او هم فعلا در حال مبارزه برای به دست آوردن دوباره زندگی‌اش است.

اتفاقی وحشتناک برای “خانم سوپر مدل” او را خانه نشین کرد/ عکس
کد خبر : ۸۲۱۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، بدون شک یکی از مشهورترین زنان جهان در اواخر دهه هشتاد میلادی و سراسر دهه نود میلادی لیندا اوانجلیستا بود.

دستاوردهای این زن به عنوان یک مدل باعث شد بینندگان برنامه تلویزیونی «پرونده مد» در سال ۲۰۰۸ او را به عنوان بزرگترین سوپر مدل تمام دوران انتخاب کنند. اوانجلیستا جایزه یک عمر فعالیت مد را دریافت کرده و یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر کانادا در تورنتو به نام اوست.

اتفاقی وحشتناک برای "خانم سوپر مدل" او را خانه نشین کرد/ عکس

اوانجلیستا جمله معروفی دارد: به خاطر کمتر از ده هزار دلار در روز از خواب بیدار نمی‌شویم. برد پیت دیالوگی نزدیک به این جمله در فیلم «آقا و خانم اسمیت» دارد ولی این مبلغ را تا نیم میلیون دلار بالا برده است.

در سال ۱۹۹۱ شایعه شد که خانه مد Lavin به لیندا مبلغ بیست هزار دلار پرداخت کرد که در نمایش لباس آن‌ها در فصل بهار- تابستان شرکت کند. این مبلغ واقعا زیاد بود. گفته می‌شود که اوانجلیستا در گرفتن نرخ‌های بالاتر برای مدل‌ها نقش مهمی داشته است.

لیندا اوانجلیستا سوپر مدل دهه 80

اما او طی سال‌ها اخیر کاملا تغییر رویه داده بود که طی همین چند روز گذشته در مصاحبه اختصاصی با مجله Peopleتوضیح داد که چرا طی سال‌های اخیر کار نکرده و از زندگی عمومی کناره‌گیری کرده است.

این مدل سابق ۵۶ساله در این گفتگو درباره روش «کول‌اسکالپتینگ» (Coolsculpting) که یک روش پرطرفدار انجماد چربی برای فرم دهی بدن به حساب می‌آید، حرف زده که این روش توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تأیید شده است ولی به قول لیندا او را به طرز وحشیانه‌ای از ریخت انداخته و او هم فعلا در حال مبارزه برای به دست آوردن دوباره زندگی‌اش است.

لیندا می‌گوید: این روش به عنوان یک روش جایگزین راحت به جای لیپوساکشن تبلیغ شد ولی او را به این روز انداخته بنابراین او شکایتی از شرکت مادر یعنی زلتیک برای غرامت ۵۰ میلیون دلاری تنظیم کرده است.

اوانجلیستا مدعی شده که از اوت ۲۰۱۵ تا فوریه ۲۰۱۶ بعد از اینکه هفت جلسه از درمان او در مطب یک متخصص پوست می‌گذشته قادر به انجام کاری نبوده است. او گفته من دوست داشتم در کت واک باشم ولی حالا می‌ترسم با کسی که می‌شناسم برخورد داشته باشم. دیگر نمی‌توانم این‌طور در خفا و شرم زندگی کنم.

ورزش می‌کردم و چاق‌تر می‌شدم

ماجرا از این قرار بوده که در عرض سه ماه بعد از درمان‌ها اوانجلیستا متوجه برآمدگی در ناحیه چانه، ران و سینه‌ها می‌شود. دقیقا همان مناطقی که می‌خواست کوچک شوند در حال رشد بودند و بعد از مدتی هم بی‌حس شدند.

او می‌گوید: من سعی کردم خودم را درست کنم. فکر می‌کردم کار اشتباهی انجام دادم و شروع به رژیم گرفتن و ورزش بیشتر کردم تا اینکه به جایی رسیدم که اصلا غذا نمی‌خوردم.

فکر می‌کردم دارم عقلم را از دست می‌دهم تا بالاخره پیش پزشک رفتم و گفتم من هیچ چیزی نخورده‌ام و دارم از گرسنگی می‌میرم و او تشخیص داد که مبتلا به «هیپر پلازی چربی متناقض» (PAH) هستم و هیچ رژیم غذایی و هیچ مقدار ورزش نمی‌تواند آن را برطرف کند.

کد خبر : ۸۲۱۸۱
0
۰
ارسال نظر