اتفاقی باورنکردنی درباره موهای بدن این مرد/ عکس

مردی که از او به عنوان گرگینه واقعی یاد می‌شود می‌گوید موهای بدنش ظرف سه ساعت پس از اصلاح دوباره رشد می‌کنند.

اتفاقی باورنکردنی درباره موهای بدن این مرد/ عکس
کد خبر : ۱۱۸۸۰۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، یک مرد آمریکایی فاش کرد که چطور موهای فوق العاده زیاد بدنش و رشد غیرعادی آن را پذیرفته و حالا به عنوان یک گرگینه واقعی شناخته می شود.

روال منظم این کار برای براق نگه داشتن ویژگی هایی که به او ظاهر گرگینه می دهد ضروری است. با این حال او همیشه هم در مورد رشد عجیب موهایش اینقدر راحت نبود. او اعتراف می کند که در گذشته از این موضوع خجالت می کشید، اما بعد از اینکه رشد بیش از حد موهای بدنش را پذیرفت، اکنون تمامی چشم ها به او دوخته شده است.

او که اکنون مجرد است می گوید پیش از این با زنانی در رابطه بوده است که به او احساس شرم می دادند و وادارش می کردند تا مرتب موهایش را بتراشد. او می گوید دیگر قرار نیست نگران چنین موضوعی باشد.

اتفاقی باورنکردنی درباره موهای بدن این مرد/ عکس

آقای تدی خرسه می گوید: «قبلا که از این وضعیت خجالت می کشیدم عادت داشتم موهای بدنم را اپیلاسیون یا لیزر کنم اما خوشبختانه هرگز موثر نبود. یادم می آید که وقتی موهای زائد بدنم را اصلاح می کردم در عرض سه ساعت دوباره رشد می کرد.

متاسفانه در گذشته با کسانی دوست می شدم که به خاطر موهای بدنم به من احساس شرم می دادند یا با حالت پرخاشگرانه مجبورم می کردند موهایم را اصلاح کنم. اما دیگر هرگز.

یا مرا به عنوان یک گرگینه می پذیری یا می توانی بروی یک جای دیگر.»

عادت به واکنش ها

او می گوید: «من در این مقطع از زندگی ام به واکنش های مردم عادت کرده ام. متاسفانه آنها هنوز شوکه می شوند. وقتی می بینند که یک رکابی به تن کرده ام و بدون خجالت دارم راه می روم می فهمم که آدم ها به من اشاره می کنند.

خیلی وقت ها غریبه ها از من می پرسند آیا می توانند مرا نوازش کنند؟ انگار که من یک سگ هستم.»

آقای تدی خرسه می گوید: «رطوبت باعث می شود موهای بدنم به سرعت پف کند و صاف نگه داشتن آن بسیار سخت خواهد بود. در گرما هم که دیگر لازم نیست بگویم؛ آنقدر عرق می کنم که پیراهنم کاملا خیس می شود.»

او همچنین ادعا می کند که در تابستان موهای بدنش می ریزد و در زمستان ضخیم تر می شود.

کد خبر : ۱۱۸۸۰۳
0
۰
ارسال نظر