گذشته “بهنوش بختیاری” خودش را هم متاسف کرد!

بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی ابراز پشیمانی از برخی کارهایش کرد.

گذشته “بهنوش بختیاری” خودش را هم متاسف کرد!
کد خبر : ۸۷۹۲۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین، بهنوش بختیاری، در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در پاسخ به این سوال که اگر به عقب برگردد چه کارهایی را انجام نمی‌دهد، چنین گفت:

«یکی از آن‌ها، بازیگری است که فکر می‌کنم کاش انجامش نمی‌دادم چون آسیب‌هایی که در یکی، دو سال اخیر دیدم خیلی زیاد بود.

دیگر این که سعی می‌کنم آدم عاقل‌تری باشم و زیاد احساساتی نباشم و در مورد مسائلی که به جامعه برمی‌گردد، مسائل اجتماعی و سیاسی نظر ندهم چون فکر می‌کنم این نظر دادن در جامعه کنونی ما اصلا جواب نمی‌دهد.»

بیشتر بخوانید: ویدیو/ بهنوش بختیاری یک بخش خانه اش را نشان داد

او در جواب این که «ویدئوی تان در مورد گوشت نخوردن باعث شد خیلی‌ها این‌طور برداشت کنند که پول گرفته‌اید تا بگویید مردم، حالا که گوشت گران است، گوشت نخورید.»

چنین گفت: «مگر من دیوانه‌ام، مگر من بدجنسم، چرا من باید از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شوم؟! من سه سال در برنامه عمو پورنگ، نقش خانم چمنی را داشتم و راجع به سبزیجات حرف می‌زدم. روی صحبتم با بچه‌های سه تا هفت سال بود و در طول این سه سال، فقط می‌گفتم بچه‌ها سعی کنید در غذایتان سبزیجات بگنجانید و مادرها، به بچه‌هایتان فست‌فوت ندهید.

آن برنامه برای شبکه دو بود و من به نمایندگی از برنامه «محله گل‌وبلبل» و به اسم خانم چمنی به تلویزیون دعوت شده بودم. من به آن برنامه رفتم و صحبت از سبزیجات شد. من گفتم سبزیجات خیلی خوب است و در طول سه سال گذشته در مورد همین موضوع صحبت کرده‌ام و باور کنید سبزیجات بیشتر به آدم می‌چسبد و حواسم هم نبود گوشت گران شده است. منظورم کاملا این بود که سبزیجات بهتر است، همین.»

کد خبر : ۸۷۹۲۸
0
۰
ارسال نظر