آگهی عجیب “جذب خانم برای چند همسری”!

در فضای مجازی پوستری تبلیغاتی با شرایط خاص برای پیدا کردن زن ایده آل مناسب چند همسری حاشیه ساز شده است.

آگهی عجیب “جذب خانم برای چند همسری”!
کد خبر : ۵۶۰۱۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، خبر فور نوشت: یک آگهی مربوط به دوره «جذب خانم‌های ایده‌آل برای زندگی چندهمسری» در فضای مجازی پربازدید شده است.

عکس جدیدی برای آگهی جذب همسر.

پیشتر عصر ایران در گزارشی در مورد جنجال یک پوستر چند همسری نوشته بود: ویدیوهایی تبلیغاتی در تعریف و تمجید از زندگی چند همسری در فضای مجازی منتشر شده است که طبیعتا واکنش‌های مختلفی را در جامعه به همراه داشته است.

المیرا شریفی مقدم (گوینده شبکه خبر) در توئیتر نوشت: «‌تصاویری دیدم از بزرگواری که 4 همسر همزمان دارد و بسیار در این باره سخن می‌راند.

ایشان به این موضوع می‌بالید و من بالا آوردم!» و بسیاری هم حرف‌ها و موقعیت این مرد 4 زنه را با جوک‌ها و نکته‌هایی طنز همراه کرده‌اند.

شروع تصویر این است: مرد دست یه سینه با لبخندی به پهنای صورت و حالتی فاتحانه وسط کادر ایستاده و 4 همسرش هم در کنار او (برای حفظ تقارن کادر در هر طرف 2 همسر)، در آسمان، در میان ابرها !

این ویدیوها بخش‌هایی از برنامه‌ای اینترنتی با نام «مثل خواهر» است که در ابتدای آن لوگوی «حمایت از حقوق مردان» دیده می‌شود.

حمایت از حقوق مردان هم یک صفحه اینستاگرامی دارد که در بالای صفحه نوشته شده است: «انجمن حمایت از حقوق مردان در سال ۸۹ به منظور بالا بردن آگاهی مردان ایرانی جهت رهایی از ظلم‌ها و قوانین ظالمانه‌ای که به آنها تحمیل می شود تاسیس گردید».

کد خبر : ۵۶۰۱۸
0
۰
ارسال نظر