آهنگ‌های BTS رویداد اصلی جشنواره SBS، حتی بدون حضور اعضا!

حتی بدون حضور اعضای گروه BTS هم آهنگ‌های این گروه رویداد اصلی جشنواره گایو دِجون شبکه SBS بودند!!

آهنگ‌های BTS رویداد اصلی جشنواره SBS، حتی بدون حضور اعضا!
کد خبر : ۱۳۴۴۳۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جشنواره گایو دِجون شبکه SBS در روز 24 دسامبر برگزار شد. گروه‌های مشهور نسل چهارم دنیای ‌کی‌پاپ مانند NCT, TXT, ATEEZ, Aespa, IVE و NEWJEANS در این جشنواره حضور داشتند.

به گزارش گروه ترجمع وقت صبح، این جشنواره با حضور و اجرای محبوب ترین گروه‌های نسل چهارم برگزار شد. با این حال باز هم میتوان از BTS به عنوان رویداد اصلی این جشنواره نام برد.

با اینکه اعضای این گروه مشهور در جشنواره شرکت نداشتند آهنگ‌هایشان جای خالی آن‌ها را برای طرفداران پر کردند. در این جشنواره 7 آهنگ از BTS توسط گروه‌های دیگر اجرا شد.

1- آهنگ RUN BTS

این آهنگ که در آخرین آلبوم این گروه به نام Proof منتشر شده است از محبوب‌ترین آهنگ‌های شبکه‌های مجازی در این روزهاست.

یونجون، بزرگ‌ترین عضو گروه TXT در یک اجرای گروهی بخشی از این آهنگ را اجرا کرد.

TXT گروه جدیدی در کمپانی BTS یعنی همان BigHit است. اعضای گروه BTS و TXT رابطه گرم و دوستانه‌ای با هم دارند. تا جابی که اعضای TXT که چندین سال از اعضای BTS کوچکتر هستند آن‌ها را برادر بزرگ‌تر خود خطاب می‌کنند.

یونجون عضو گروه TXT یونجون عضو گروه TXT

2- Rush hour

بخشی از این آهنگ که جی‌هوپ در آن همکاری داشته است در همان اجرای گروهی توسط اعضای گروه ATEEZ اجرا شد.

اعضای گروه ATEEZ اعضای گروه ATEEZ

3- That That

این آهنگ که با همکاری شوگا رپر گروه BTS در آلبوم جدید خواننده مشهور کره‌ای PSY منتشر شده است، به عنوان بخش پایانی این اجرای گروهی توسط اعضای TXT, ATEEZ و Cravity اجرا شد.

گروه Cravity گروه Cravity

4- Dope

این آهنگ که در آلبوم The Most Beautiful Moment in Life, Part 1 در سال 2015 منتشر شده است توسط گروه ENHYPEN اجرا شد. به گزارش وقت صبح این گروه هم فعالیت خود را در کمپانی BigHit آغاز کردند.

ENHYPEN آخرین گروه پسری است که در این کمپانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

گروه ENHYPEN گروه ENHYPEN

5- DNA

DNA که یکی از مشهورترین آهنگ‌های این گروه است نیز توسط گروه TXT اجرا شد. بعضی از طرفداران معتقدند این گروه تازه‌کار این آهنگ را حتی بهتر از خود BTS اجرا کردند.

گروه TXT اعضای گروه BTS و TXT

6- Christmas Tree

این آهنگ توسط V به عنوان موسیقی متن سریال تابستان دوست داشتنی ما منتشر شد. 10cm در این جشنواره این آهنگ را بازخوانی کرد.

خواننده گروه 10cm خواننده گروه 10cm

7- Black Swan

سونگهون عضو گروه ENHYPEN که قبل از پیوستن به این گروه و دنیای کی‌پاپ به صورت حرفه‌ای اسکیت روی یخ را دنبال می‌کرد همراه با اسکیت‌باز نمایشی چا جون‌هوا این آهنگ را بر روی یخ اجرا کرد.

سونگهون عضو گروه ENHYPEN سونگهون عضو گروه ENHYPEN

در کنار این اجراها و بازخوانی‌ها آهنگ Dreamers از جونگکوک که برای جام جهانی امسال منتشر شده بود نیز در این مراسم در کنار ویدیویی از دست‌آوردهای بازیکن‌های کره‌ای پخش شد.

این جشنواره گرامی‌داشت از آهنگ‌هایی است که تاثیر زیادی بر فرهنگ و هنر کره جنوبی داشته‌اند.

حضور پررنگ آهنگ‌های BTS حتی بدون حضور اعضای گروه در این جشنواره نشان می‌دهد که امسال نیز شبکه SBS به بهترین شکل ممکن این جشنواره را برگزار کرد.

کد خبر : ۱۳۴۴۳۲
0
۰
ارسال نظر