آقا بازیگر برای بار دوم پدر می‌شود!

آدام درایور بازیگر مشهور آمریکایی و همسر حامله‌اش، جوآن تاکر در حال خرید لوازم نوزادی در نیویورک دیده شده‌اند.

آقا بازیگر برای بار دوم پدر می‌شود!
کد خبر : ۱۵۱۳۶۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - آدام درایور، بازیگر 39 ساله در کنار همسر باردار خود، جوآن تاکر، در حال خرید در روز یکشنبه در نیویورک دیده شده است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آدام درایور و همسرش، جوآن تاکر 40 ساله در نیویورک در حال خرید لوازم کودک دیده شده‌اند.

این در حالی است که جوآن به وضوح حامله است. آدام تولد اولین فرزند خود و جوآن را در سال 2020 در حالیکه میزبان برنامه Saturday Night Live بود، منتشر کرد.

آدام و جوآن در سال 2013 در برمودا ازدواج کردند، جایی که محل تولد جوآن نیز هست. این زوج عاشق سخت در تلاش مخفی نگه داشتن مسائل خصوصی زندگی خود هستند.

آن‌ها در سال 2016 تولد اولین فرزندشان را جسن گرفتند. پسری که نام و عکس‌هایش برای حفظ حریم خصوصی‌اش هیچگاه منتشر نشده است.

آدام موفق شد تولد پسرش را به مدت دو سال از عموم مخفی نگه دارد. تا زمانی که خواهر جوآن صفحه اینستاگرام خود را در سال 2018 عمومی کرد. پس از آن خبر پدر شدن این ستاره به سرعت در اینترنت پخش شد.

از آن زمان آدام در مصاحبه‌های خود به پدر بودنش اشاره‌هایی کوچک کرده است. در سال 2017 بازیگر جنگ ستارگان، هنگام صحبت با مجله دبلیو توضیح داد که هیچگاه فکر نمی‌کرد می‌تواند چیزی را بیشتر از سگش دوست داشته باشد.

«پسرم الویت دومم است!»

با این حال، در سال 2020 هنگام میزبانی برنامه Saturday Night Live، این ستاره آشکارا تایید کرد که او و همسرش پدر و مادر شده اند.

او در آغاز این برنامه اعلام کرد: «من یک شوهر هستم و یک پدر.

دقیقا به همان ترتیب. همیشه با پسرم صادق بودم که در همه چیز الویت دوم است.» آدام و جوآن در مدرسه هنر جولیارد نیویورک در اوایل دهه 2000 با هم آشنا شدند. آشنایی که به رابطه عاشقانه بلند مدت این زوج و تشکیل خانواده ختم شده است.

کد خبر : ۱۵۱۳۶۶
0
۰
ارسال نظر