آقای خواننده از شدت حسادت به برادر کوچکترش به گریه افتاد!

جو جوناس خواننده مشهور گروه «برادران جوناس» در مصاحبه اخیرش درباره حسادت شدیدش به برادر کوچکترش صحبت کرده است!

آقای خواننده از شدت حسادت به برادر کوچکترش به گریه افتاد!
کد خبر : ۱۷۶۳۷۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جو جوناس پس از اینکه برادر کوچکترش، نیک جوناس به عنوان داور مسابقه «The Voice» انتخاب شد از حسادت به گریه افتاد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جو جوناس به موفقیت برادرش حسودی کرد! او در مصاحبه اخیر خود درباره رقابت خانوادگی خود صحبت کرده‌ است.

این آقای خواننده فاش کرد که شنیدن خبر انتخاب برادر کوچکترش به عنوان یکی از داورهای مسابقه خوانندگی، از حسادت گریه کرده است.

ستاره فلیم «کمپ راک» توضیح داد که او این خبر را در حین تماشای کنسرت فلیت‌وود مک در مدیسون اسکوئر گاردن در مارچ سال 2019 شنید. جو جوناس، به خاطر آورد: «در عجیب‌ترین مکان ممکن این خبر را شنیدم. من آنقدر احساس حسادت می‌کردم که با فریاد با آهنگ‌های این خواننده همخوانی کردم.»

جو جوناس که به همراه دو برادرش نیک، 30 ساله و کوین، 35 ساله در این مصاحبه شرکت کرده بود، افزود: «البته حس تلخ و شیرینی بود. من برای برادرم بسیار خوشحال بودم، اما همچنین احساس ناراحتی می‌کردم زیرا از ته دل این موقعیت شغلی را می‌خواستم.»

با وجود رقابت برادران جوناس همیشه از یکدیگر حمایت می‌کنند!

جو در سال 2018 به مدت یک فصل به عنوان مربی در مسابقه ویس کشور استرالیا حضور داست. کوین جوناس برادر یزرگتر نیک و جو نیز در ای مصاحبه افزود که از نظر او جو شایستگی بیشتری نسبت به نیک برای این کار دارد. با این وجود جو جوناس افزود که برادر کوچکترش به عنوان یک داور عالی عمل کرد و فوق العاده بود.

نیک در فصل‌های 18 و 20 این مسابقه خوانندگی به عنوان یکی از داوران حضور داشت. آریانا گرانده، خانم خواننده مشهور در فصل‌های بعدی جایگزین این آقای خواننده شد.

با وجود رقابت این سه برادر در طول این مصاحبه تاکید کردند که هنوز در یک تیم هستند و هدف اصلی آن‌ها این است که کسی با نام خانوادگی جوناس برنده شود.

نیک جوناس همچنین فاش کرد که او و جو هر دو برای یک نقش در فیلم «Wicked» که قرار است در سال 2024 اکران شود، تست بازیگری داده بودند. جو نیز در ادامه حرفا‌های برادر کوچکترش افزود:

«ما همدیگر را برای بدست آوردن این نقش تشویق می‌کردیم. تصمیم داشتیم که یکی از ما حتما این نقش را بدست بیاورد. با این حال متاسفانه هیچکدام نتوانستیم این نقش را بدست بیاوریم.»

کد خبر : ۱۷۶۳۷۵
0
۰
ارسال نظر